Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, als ik gebruik maak van de stretch reflex voelt het wat raar/ stram aan de buitenkant van de bovenbenen en in het heupgewricht. Het doet niet echt pijn, maar 't is net of ik door een soort weerstand heen moet.Paused makkelijker dan regular... Lolz, gekke Belg!
Tja, als ik gebruik maak van de stretch reflex voelt het wat raar/ stram aan de buitenkant van de bovenbenen en in het heupgewricht. Het doet niet echt pijn, maar 't is net of ik door een soort weerstand heen moet.
Als ik heel even wacht heb ik dat niet.
Gelukkig nieuwjaar!!!
Een gezond, gelukkig en sterk 2018 gewenst!!!
Thanks.Goede trainngen gezien je conditie..happy new year ook!

Ik kan bv. meer push pressen dan jerken

Ik zou niet weten of dat zo uitzonderlijk is.

Ben geen olympic weightlifter maar wel interesse in de lifts en denk dat een jerk normaal toch verhouding van 1,2 a 1,3 heeft tov push press.Ik zou niet weten of dat zo uitzonderlijk is.
Ik doe beide lifts nooit.
Wat is normaal de verhouding tussen die 2?
Tja, het kan aan de techniek liggen he.Ben geen olympic weightlifter maar wel interesse in de lifts en denk dat een jerk normaal toch verhouding van 1,2 a 1,3 heeft tov push press.

Geen idee wat precies de verhouding is maar doorgaans heeft iedereen een sterkere jerk dan push press (volgens mij).Ik zou niet weten of dat zo uitzonderlijk is.
Ik doe beide lifts nooit.
Wat is normaal de verhouding tussen die 2?
Het kan aan de snelheid liggen. Als je echt snel bent kan je echt onder de barbell kruipen zonder dat ie al te ver zakt.Geen idee wat precies de verhouding is maar doorgaans heeft iedereen een sterkere jerk dan push press (volgens mij).
Ja, dat klopt wel inderdaad. Maar je techniek moet wel in orde zijn en veel mensen maken er dus een gewone push press van.Geen idee wat precies de verhouding is maar doorgaans heeft iedereen een sterkere jerk dan push press (volgens mij).

En jij noemt mij een gekke Belg.

Verwondert me eigenlijk niks.

The Dude is a real Bro!