- Waardering
- 3.030
Uiteraard wordt je er ook sterk van. Maar als het toch weinig uitmaakt, dan doe ik liever setjes van 5. 
En ik doe het dus niet voor de massa. Dus maakt het al helemaal niet uit of dit wel of niet goed is om massa te winnen.
Ik heb zelf ook al wel gemerkt dat ik best veel massa aanzet als ik in verschillende repranges train en eigenlijk zelden of nooit aan de 10 reps kom in een set.
Edit:
Het gaat me hier om:

En ik doe het dus niet voor de massa. Dus maakt het al helemaal niet uit of dit wel of niet goed is om massa te winnen.
Ik heb zelf ook al wel gemerkt dat ik best veel massa aanzet als ik in verschillende repranges train en eigenlijk zelden of nooit aan de 10 reps kom in een set.
Edit:
Het gaat me hier om:
Now, before jumping in, I will note that the assumptions about lower reps/higher weights building more strength and higher rep/lower weights building more strength endurance have largely been validated. You can still gain strength with light weights/high reps and moderate weight/moderate reps, but strength gains aregenerally better with heavy, low-rep training.
Laatst bewerkt: