Booyaka
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.387
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hoeft je benen ook niet gestrekt te houden met een SSB good morning. Check hier maar vid van Brian Alruhe, vanaf 4:23 checken:

@Guts had er eentje te koop...
Thanks!

Goede strategie. Ik faal echter ook soms vlak nadat de bb loskomt. Dan is het toch echt de kracht denk ik.
Ik heb er wel op gelet dat de vorm goed bleef. Gewoon niet afgeven en door trekken.Dat wat jij omschrijft heb ik toevallig mezelf precies de laatste paar maanden aangeleerd. Althans, met Sheiko pull ik niet zo heavy. Vooral met m'n meet twee weken terug en de 3e beurt bij Fox Gym cup.
Ik faalde áltijd vanaf de grond. Ik dacht bij die 3e beurt "fack it, waarom niet gewoon doortrekken met misschien een lelijke(re) form oid" en dat lukte. Komt omdat je de spanning erop houdt.
Zelfde verhaal met de meet. Werkt echt perfect en heb sinds februari niet meer vanaf de grond gefaald.

Dat heb ik idd ook ook gehad. Maar misschien had ik toen ook kunnen door trekken. Maar ik merk dan ook dat de techniek serieus achteruit gaat. En dan zal het echt wel de kracht geweest zijn.Goede strategie. Ik faal echter ook soms vlak nadat de bb loskomt. Dan is het toch echt de kracht denk ik.
Vandaag 92,2kg. Zwaartste sinds mijn operatie vorig jaar.
Neen, fout van de weegschaal.

Looking shredded!