Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat vooral het magnesium zorgt voor uitdroging en dus sneller scheuren.
Maar het doet niet veel pijn hoor. De eerste keer dacht ik echt dat het heel erg veel pijn ging doen. Maar dat is dus niet zo.
Als je het helemaal weg knipt en het ligt open heb je meer last dan de set dat het scheurt.
Ja, nu het er af is heb ik ook een teer rood huidje. Of ik nu een hook-grip DL zou aandurven weet ik eigenlijk niet.Nou ik heb het wel eens onder mijn voeten gehad en dat was geen lolletje. Teer rood huidje als het eelt eraf is. Zou moeten liften met het equivalent daarvan op mijn handen ook niet prettig vinden.

Vanaf dat het niet meer dubbel overhands gaat pull ik alles hook-grip ja.jij pullt alles hook grip?
ik heb er ook last van als ik te veel met hook grip pull.
altijd met straps pull (alleen zware singles hookgrip) heb ik nergens last van.
anders kun je nog tape pakken, maar zou zelf gewoon straps gaan gebruiken. hook grip voor herhalingen is ook gewoon niet fijn

Waarom moet "gay" toch altijd met zo'n negatieve connotatie gebruikt worden. Ik vind dat verschrikkelijk ergerlijk.
![]()

Ja, deze week dient ook als herstel, zonder te ver terug te vallen in volume. Dan raken we hopelijk niet teveel de-trained.Nee, van zo'n traininkje kikker je normaal eerder op dan dat je nog gaarder wordt. Van een zware training overigens in eerste instantie ook, maar dan krijg je dat nog wel op je bord later![]()
Licht kan veel betekenen he. Zo licht dat het lichter aanvoelt dan de eerste WU set met 70kg van gewoonlijk? Ik heb echt goed moeten checken of ik echt wel de juiste schijven op de barbell had hangen.125kg hoort altijd licht te voelen bij elke zichzelf respecterende lifter![]()