- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)

Ben weer even (met wat succes) aan het trainen.
Die vreemde pijn in het rechter been blijft, maar is ietsje minder.
Voor degene die mijn trainingen nog wat willen volgen: http://www.workouttracker.be/viewuser.php?id=12
Ik heb ff nog geen zin om op meerdere plaatsen mijn log bij te houden.
Nou dan:
Kunnen jullie mijn logs op WorkoutTracker eigenlijk zien, zonder account?
OK, cool.

. Goed te zien dat het trainen weer lekker gaat en je pr's zet. Mooi aanwinst die gear. Ben beniewd hoe die sleeves je bevallen, had deze ook overwogen toen ik nieuwe sleeves wilde maar toch voor Rehband gegaan. Welke maat heb je genomen van die knee sleeves?Haha je hebt een speciale techniek om die dingen aan te trekken. Ik trek maatje S en nu dan M heel makkelijk over mijn kuiten/benen heen. De truc is: de randen om te slaan naar buiten toe en dan daaraan te trekken. Voor een mooi techniek filmpje zou je eens titan knee sleeves moeten youtuben, daar staat een tutorial hoe van Pieter of Pjotr.Thanks!
Die riem is wel wat anders dan ik eerst had. En mijn oude riem is op zich ook al niet slecht. (StrengthShop 10mm lever belt) Tegen deze titan lijkt di wel haast een gewone broeksriem. Had ik eerlijk gezegd helemaal niet verwacht.
Voor de sleeves ben ik, in tegenstelling tot velen, met de aanbeveling van Titan gegaan. Voor mij is dat een L. O.a. Bryce Krawczyk had aangeraden een maat kleiner te gaan. Maar afgaande op mijn SBD sleeves leek me dat geen goed idee.
Ik heb geen idee hoe hij zelf de M over zijn quads krijgt. Maar de L past voor mij maar net. En mijn quads kunnen niet tippen aan die van Bryce.
Morgen worden de spulletjes voor de eerste keer getest: Squat en block pulls.
Ik krijg een M van SBD niet over mijn kuiten. Ook niet als ik 'm oprol zoals "voorgeschreven".Haha je hebt een speciale techniek om die dingen aan te trekken. Ik trek maatje S en nu dan M heel makkelijk over mijn kuiten/benen heen. De truc is: de randen om te slaan naar buiten toe en dan daaraan te trekken. Voor een mooi techniek filmpje zou je eens titan knee sleeves moeten youtuben, daar staat een tutorial hoe van Pieter of Pjotr.

) PR