- Waardering
- 9.056
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt! Squat ging echt uitzonderlijk goed. Heerlijk gevoel.Hmm moeilijk in te schatten of je belt veel beter werkt of niet. Of combinatie van beide en een goeie dag toch mss qua gevoel?
Hele mooie squat wel man damn!! Mooi dat je tevreden bent van je materiaal

Thanks!Harde training hoor, nice PR zowel op sq als bockpull, nieuwe gear goed ingewijd dus. Had je gevoel dat de sleeves je helpen onderin met sq om meer te liften?

Same, bij mij helpen ze ook lichtjes in de hole en heb klote knieen zonder sleeves is echt een helThanks!
Ze werken onderin, volgens mij, net hetzelfde als de SBD sleeves. Ze zitten gewoon ietsje aangenamer in die positie.
Ik squat altijd met sleeves. Mijn knieën moeten het warm hebben of ze doen niet mee.![]()
Aiai Psyco, nu al ouwe mannen knieën?Same, bij mij helpen ze ook lichtjes in de hole en heb klote knieen zonder sleeves is echt een hel

Haha ja heb altijd al 'zwakke' knieen gehad xD
Same here.

Ze dragen tegenwoordig wel degelijk bij. Er zit een zekere mate van elasticiteit in moderne sleeves. Zeker in de sleeves specifiek voor de powerlifting-markt ontwikkeld. (Titan, SBD, ...)Sleeves dragen in tegenstelling tot wraps niet bij aan een hogere squat. ondanks dat veel mensen dit geloven. Het kan wel een veiliger en zekerder gevoel geven, waardoor je meer aandurft dan zonder sleeves. Mooi placebo effect, werkt voor mij prima.
Volgens mij ergens gehoord bij BBM of een andere betrouwbare bron, verschil van zonder sleeves en met sleeves (ook de PL sleeves) schijnt verwaarloosbaar te zijn.Ze dragen tegenwoordig wel degelijk bij. Er zit een zekere mate van elasticiteit in moderne sleeves. Zeker in de sleeves specifiek voor de powerlifting-markt ontwikkeld. (Titan, SBD, ...)
Maar het zal iig veel minder zijn dan wraps.
En dan is er ook nog het placebo effect.
Dat verkondigden ze idd bij BMM. Maar dat is de laatste paar jaren wel verandert. Sleeves van het powerlifting type hebben een aangepaste versie van neopreen. Elke fabrikant heeft zo zijn eigen mengsel. En dit soort neopreen is elastischer gemaakt dan wat er vroeger gebruikt werd. Dus je haalt wel degelijk meer uit kneesleeves dan vroeger, waar het enkel voor lekker warme knietjes zorgde.Volgens mij ergens gehoord bij BBM of een andere betrouwbare bron, verschil van zonder sleeves en met sleeves (ook de PL sleeves) schijnt verwaarloosbaar te zijn.
Het zullen idd geen enorme verschillen zijn en het werk ook op het mentale vlak. En met warme gewrichten lifter gaat gewoon beter. Dus die sleeves helpen wel degelijk. De bijdrage van de elasticiteit zal waarschijnlijk nog het kleinste aandeel zijn.Ik denk dat ik er toch wel een kilotje of 5 uithaal. Maar mentaal meer inderdaad. Ik voel me zekerder en sterker rondom mijn weak knees.![]()
De mijne zullen ook niet erg veel doen qua elasticiteit . Een L terwijl ik een S aan kan doenHet zullen idd geen enorme verschillen zijn en het werk ook op het mentale vlak. En met warme gewrichten lifter gaat gewoon beter. Dus die sleeves helpen wel degelijk. De bijdrage van de elasticiteit zal waarschijnlijk nog het kleinste aandeel zijn.
Maar als je een WR kan verbreken met 0,5kg extra op de barbell ...
Ik heb er vooral lekker warme knietjes door. En ik voel wat extra stabiliteit in het laagste punt van de squat.
die L trek ik gewoon zo over mijn benen zonder enige moeite
maar hrt zit wel lekker, en het is de combinatie van alles wat hier genoemd is heDat verkondigden ze idd bij BMM. Maar dat is de laatste paar jaren wel verandert. Sleeves van het powerlifting type hebben een aangepaste versie van neopreen. Elke fabrikant heeft zo zijn eigen mengsel. En dit soort neopreen is elastischer gemaakt dan wat er vroeger gebruikt werd. Dus je haalt wel degelijk meer uit kneesleeves dan vroeger, waar het enkel voor lekker warme knietjes zorgde.
Volgens mij komt dit zelfs van Jordan tijdens een BMM live op YT. Of van een "The Jugg Life" podcast, dat kan ook.
De mijne zullen ook niet erg veel doen qua elasticiteit . Een L terwijl ik een S aan kan doendie L trek ik gewoon zo over mijn benen zonder enige moeite
maar hrt zit wel lekker, en het is de combinatie van alles wat hier genoemd is he
Thanks.Mooie belt ook Rik, kwaliteit is er wel aan af te zien!