- Waardering
- 3.030
Thanks!Harde training rik!! Goeie gewichten. En mooie info over openers van @EigenWereld !
p.s.: Werkt Workout Tracker bij jou? Ik krijg geen training meer gelogd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!Harde training rik!! Goeie gewichten. En mooie info over openers van @EigenWereld !
Lijkt me nog te werken jaThanks!
p.s.: Werkt Workout Tracker bij jou? Ik krijg geen training meer gelogd.
De opener is je laatste warming up en om te zorgen dat je altijd in de wedstrijd blijft al wat er gebeurd. Je tweede is een beurt die je ook 100% zeker haalt en waardoor je goed kan inschatten wat je als derde beurt moet doen. Zelf ben ik fan van een derde beurt die je 9/10 keer haalt, liever iets te conservatief en extra kilos op je totaal dan falen en 7,5kg laten liggen. Merk dat veel beginners daar de fout maken in maken, hoge openers, tweede beurten die derde hadden moeten zijn en zich dan compleet uit de wedstrijd halen. 3 gehaalde squat beurten zorgen voor een hogere deadlift dan een derde squat falen.Top!
Het enige waar ik wat bang voor ben zijn de grote spongen tussen openers en 2nd attempt in plan A. Ik ben redelijk slecht in grote sprongen in gewicht maken.
Dus ik vrees een beetje dat die stap me gaat afschrikken en de 2nd door de stress moeilijker gaat maken dan nodig.
Ofwel moet ik gewoon vertrouwen hebben in mezelf en gewoon makkelijke openers nemen en doen zoals RTS zegt. Het gaat om een totaal neer te zetten en dat lukt het beste met eerst een makkelijke opener.![]()
Mja, die 2de beurt zou in mijn geval zeker haalbaar moeten zijn als de stap kleiner is, maar twijfelachtig worden als de stap van de opener naar de 2de te groot is ... vrees ik ... omdat ik het nooit geprobeerd heb.De opener is je laatste warming up en om te zorgen dat je altijd in de wedstrijd blijft al wat er gebeurd. Je tweede is een beurt die je ook 100% zeker haalt en waardoor je goed kan inschatten wat je als derde beurt moet doen. Zelf ben ik fan van een derde beurt die je 9/10 keer haalt, liever iets te conservatief en extra kilos op je totaal dan falen en 7,5kg laten liggen. Merk dat veel beginners daar de fout maken in maken, hoge openers, tweede beurten die derde hadden moeten zijn en zich dan compleet uit de wedstrijd halen. 3 gehaalde squat beurten zorgen voor een hogere deadlift dan een derde squat falen.
Wauw! Dikke PR's Rik, congrats! Het harde werken wordt beloond!
Top nummers gezet man voor je eerste wedstrijd. Echt heel mooi . Proficiat
Zeer netjes man allemaal prs op de derde beurten. Zo te zien ook verstandig geopend met niet te hoge gewichten.
Hartelijk dank allen voor de felicitaties. Ben er erg blij mee!Damn wat even zieke eerste wedstrijd en wat een geweldige PR's! Een hele mooie basis om op voor te bouwen. Heb je ook filmpjes, in ben echt heel benieuwd!

Dankjewel.Gefeliciteerd met alle PR's! Wel mooie mijlpalen die squat en deadlift op 200+ zeg![]()
Dankjewel.
Ja, die +200kg squat dat staat wel mooi.
Ik had al een 200kg DL, dus die valt voor mezelf misschien ietsje minder op. Maar ben toch erg blij met elk PR hoor.

Ja, dat wel.
Lekker bodybuilden!Ja, dat wel.
Nu opzoek naar een nieuw doel om te zetten he.

De eerste weken denk ik dat ik dat ga doen ja. Ff iets anders doen.