xamderzone
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het valt mij net op dat ik rimpels begin te krijgen op het voorhoofd.
Is dit normaal al op 26 jarige leeftijd ? Ik stoor mij er namelijk nu wel in eens aan. Het is vooral zichtbaar als ik mijn wenkbrauwen op trek, en ontspannen
zijn het kleine lichte lijnen die te zien zijn met een bepaalde licht inval.
Damn mijn mooie jonge look gaat eraan wantik werd altdijn nog zo'n 20-22 jaar geschat
Verder is mijn voorhoofd wel wat verbrand door de zon dus weet niet of het hier aan kan liggen? Alsik er wat aan kan doen qwa zalf ofzo hoor ik het graag !!
Lup zojuist even informatie opgevraagd bij een vriendin die in de cosmetische sector werkt. Ze vertelde mij dat rond het 26e levensjaar al begonnen kan worden met een preventieve behandeling. Zij adviseerde dan ook voor het slapen gaan het voorhoofd te behandelen met een zelf te maken emulsie. Het is zelf eenvoudig te maken en helpt velen malen beter dan allemaal die dure mannen verzorgingsartikelen vertelde ze mij. Hier de ingredienten allen te mengen en in een kleine hoeveelheid aanbrengen circa een half uur voor het slapen gaan.
1 Mierikswortel (fijngemalen)
Olijfolie (5 druppels)
3 maal ei-eiwit
Kokosmelk (10 druppels)
1 kleine theelepel biologische honing voor de snellere opname
De hier beschreven hoeveelheid zou voldoende zijn voor een kuurtje van 10 dagen (kreeg te horen dat bij dag 7 al resultaat zichtbaar zou zijn). Ik ga dit weekend de ingredienten bij elkaar halen en hoop er zo snel van af te zijn. Ben benieuwd of het bij jou ook zal werken Lup in ieder geval succes!
Wat loop je die arme jongen nou voor de gek te houden.
Absoluut niet, zal na mijn kuurtje eens de voor en na fotos laten zien in dit topic.