FTIO
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 191
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

net even door je logje bebladerd. Ziet er goed uit man, mooie lifts! Ik sta er echt van te kijken hoeveel jij op een dag kan eten.

Thanks man ,Tof, 's volgen! Hou zelf nog halsstarrig vast aan m'n 8-12 reps en heb ook niks met krachtgericht trainen maar af en toe twijfel ik stiekem wel of ik dat ook niet wat meer zou moeten doen.

Altijd welkom om mee te trainen en het zelf te ''bewonderenNetjes man! Sterke lifts nog steeds..
Ik zou die 120 kg BOR's wel eens willen zien!Ziet er gruwelijk uit.
'' , heb helaas geen proper telefoon om te filmen , dus dat zou een camera moeten worden , echter vindt ik filmen bij mij in de gym een tikkeltje awkward.Damn wat een gewichten worden hier verplaatst haha! Ik ga je volgen![]()

Altijd welkom om mee te trainen en het zelf te ''bewonderen'' , heb helaas geen proper telefoon om te filmen , dus dat zou een camera moeten worden , echter vindt ik filmen bij mij in de gym een tikkeltje awkward.

Nodig je me nou uit om jou een keertje te komen bewonderen tijdens het trainen
Nee maar in alle seriousness, wie weet is dat wel een keer haalbaar. Ik heb geen idee in welke hoek van Nederland je woont, maar als je in de buurt woont zou dat best een keer kunnen!

Haha na het nalezen kwam dat wel een beetje fout over
Maarja lijkt mij lachen om met andere gemotiveerde builders te knallen!
Ik train zelf in Zutphen , tussen Arhnem en Deventer , let me know!
t*ring dat is ver weg!
Dat gaat hem niet worden voor mij. Wie weet is er iemand anders die dit leest en bij jou in de buurt woont.
?
He will get the fever aswellinderdaad jonge gewichten zeglees ik hierboven weer dat mikeb stiekem richting kracht wil got ya !

Haha precies die reden betreft de avatarIn!
Wat een gewicht verplaatsingkeuze van avatar is dus heel toepasselijk
![]()

Ik snap wat je bedoelt , die meet van 40 personen is echt to much voor mij , eerder een klein groepje 2-5 man lijkt mij oke , maarja een bende DBB beesten bij elkaar is altijd een leuke ervaringHigh avatar to training en foodconsumption ratio
Wat eet jij dan als je 5k kcal binnen krijgt?
Ik ga sowieso niet deelnemen aan een DBB meet. Ik train liever een keer met één iemand.
Zo heb ik een paar keer getraind met KEUN en al een keer met Victor van hier en dat ga ik van de maand weer doen. Bevalt veel beter![]()

)