AndroidHealthClinic

ripped buik getting buff!

• Topic Starter Topic Starter
Eindelijk vooruitgang op me bost en biceps!!

Benchpress
10x60
2x80
1x85 PR 2e rep was met pinkjes mee geholpen..
2x80
7x70
8x62,5
10x60

Incline benchpress
8x40
6x50
4x60

Decline dumbbell press heel lang niet gedaan
8x22
8x26
8x24

Cable flye
8x15
8x20
8x25

Barbell curl
10x30 small
10x30 wide

Incline hammer curl
8x14
8x16 PR op reps
3x18 PR gewicht en reps
8x14

Lying bicep curl
8x50
6x70 PR op reps
8x60

Barbell curl
10x30 small
10x30 wide

Verslag: eindelijk vooruitgang op de bench!! nu dus nog maar 15 kilo en ik zit op 400 totaal!:D en met morgen de deadlift op komst gaat dat veel beloven (hoop ik;))
De incline vind ik altijd slecht gaan, zit er aan te dneken om hem bij me schouder dag te doen.. komt met rust perfect uit en voel gewoon dat ik meer kan maar door de bench niet genoeg..

tot morgen:D

1x85, heel erg goed.
Daar ben ik helaas nog niet;)

kom je wel;)

Amai, wel lekkere PR's zie ik hier :) Je ben goed bezig ^^ Ben eens benieuwd of je uw deadlift doel gaat bereiken vandaag! :-)

De 100kg bench komt al steeds dichterbij ;)

idd! hopelijk lukt het me nog voor 2008;)

net heerlijk veel drumsticks gegeten, voel me als een beer dus kijken wat het gaat brengen vanaaf:D

Lekkere training precies, gaat goed. Blijf zo verder gaan zou ik zeggen. Zeker mooie lying curls. :eek:

today's training

Deadlift met dead drop
8x80
8x120
1x175 fail:mad:
1x170 PR hij is binnen!!
10x100
8x120
6x140

Cheated row overhandse grip
8x70
6x80 PR op reps
8x70

Strict row onderhandse grip, pijn in biceps
8x50
6x60
8x50

Chin/pul up
dit ging niks worden, gister biceps getraind en voelde bij de 1e 5 reps al niet goed aan:o

straight arm pulldown
10x60
10x70 PR op reps
8x80 PR op reps
10x70

Super Pullover
8x170 (huidig pr)
8x190 PR zowel reps als gewicht
6x210 PR zowel reps als gewicht
3x220 PR zowel reps als gewicht (full stack!)

deze ging giga!! echt heerlijk, normaal na pull up heb ik niet zoveel kracht meer over en nu alles keihard PR:P

Straight arm pulldown
18x60
15x60

deaud:cool:

Decline weighted crunches
3x15x?

Was redelijk tevreden over deze training, maar had enorm spijt dat ik niet tot zondag had gewacht. Biceps hadden echt pijn en dat werkte met rows enorm in mijn nadeel en de chins waren niet te doen.

Toen ik klaar was en de tent uit liep, werd ik gebeld door een maatje van me met het bericht van dat ze (was er 1 bij die net zijn rijbewijs en nieuwe auto had) tegen een boom waren gereden.. dus ik ren er heen en een kerel (de bestuurder) helemaal bloedend gezicht, en auto tegen eenboom aan.
Die auto was helemaal total loss, maar het gekke was dat de boom helemaal niet zo beschadigd was.
Na een tijdje waren we zover om de auto weg te duwen (gelijk nog wat benen training:D) maar dat ging dus voor geen meter.
Na een aantal pogingen besloot ik maar is onder de auto te kijken,, en ja hoor lag er een boompje onder:eek: nouja boompje, was een beste stam.
Vandaar dus ook die totaal verwoeste voorkant.
Politie, sleepwagen, ouders, toeschouwers alles was er bij.
Alles is weer goed afgelopen alleen is die auto totaal verwoest en de bestuurder had er een gebroken neus en hoofdpijn aan over gehouden..

Net weer met me broertje (15 jaar, 190, 90 kilo:P) Wéér 1 kilo kip gegeten:rolleyes: nu zit ik echt vol en ga maar weer lekker slapen.

ajuuus

Lekkere training bro. Bijna 400!:hedbang:

Misschien toch maar die rows met onderhandse greep dumpen. Je bicepsjes zullen je vast dankbaar zijn.

Wat is de Super Pullover?

ohja vergeten te melden,
is een machine die de pull over naabootst maar ik vind hem net wat lekkerder, brand je lats en terres enorm:P

Had al even wat plaatjes gezocht. Kende hem niet:)

Blijven evengoed brutale cijfertjes:p

Is je buik al ripped?:roflol:

Plaats je filmpje is van de deadlift! :D

Lando BEEST dat je er bent :eek:
Je boekt echt goede vooruitgang!
Ga zo door...

beest :hedbang:

ik weet nog niet wat ik me moet voorstellen met super pullover hoor...

Nette PR's ripper.:thumbup:

Terug
Naar boven