today's training
Deadlift met dead drop
8x80
8x120
1x175 fail

1x170
PR hij is binnen!!
10x100
8x120
6x140
Cheated row overhandse grip
8x70
6x80
PR op reps
8x70
Strict row onderhandse grip, pijn in biceps
8x50
6x60
8x50
Chin/pul up
dit ging niks worden, gister biceps getraind en voelde bij de 1e 5 reps al niet goed aan
straight arm pulldown
10x60
10x70
PR op reps
8x80
PR op reps
10x70
Super Pullover
8x170 (huidig pr)
8x190
PR zowel reps als gewicht
6x210
PR zowel reps als gewicht
3x220
PR zowel reps als gewicht (full stack!)
deze ging giga!! echt heerlijk, normaal na pull up heb ik niet zoveel kracht meer over en nu alles keihard PR
Straight arm pulldown
18x60
15x60
deaud
Decline weighted crunches
3x15x?
Was redelijk tevreden over deze training, maar had enorm spijt dat ik niet tot zondag had gewacht. Biceps hadden echt pijn en dat werkte met rows enorm in mijn nadeel en de chins waren niet te doen.
Toen ik klaar was en de tent uit liep, werd ik gebeld door een maatje van me met het bericht van dat ze (was er 1 bij die net zijn rijbewijs en nieuwe auto had) tegen een boom waren gereden.. dus ik ren er heen en een kerel (de bestuurder) helemaal bloedend gezicht, en auto tegen eenboom aan.
Die auto was helemaal total loss, maar het gekke was dat de boom helemaal niet zo beschadigd was.
Na een tijdje waren we zover om de auto weg te duwen (gelijk nog wat benen training

) maar dat ging dus voor geen meter.
Na een aantal pogingen besloot ik maar is onder de auto te kijken,, en ja hoor lag er een boompje onder

nouja boompje, was een beste stam.
Vandaar dus ook die totaal verwoeste voorkant.
Politie, sleepwagen, ouders, toeschouwers alles was er bij.
Alles is weer goed afgelopen alleen is die auto totaal verwoest en de bestuurder had er een gebroken neus en hoofdpijn aan over gehouden..
Net weer met me broertje (15 jaar, 190, 90 kilo

) Wéér 1 kilo kip gegeten

nu zit ik echt vol en ga maar weer lekker slapen.
ajuuus