Heljen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 145
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk pullsysteem met kabels, als je bv pinnetje op 15kg zet dan helpt hij je 15kg dus je BW-15KG=werkset

Zoals ik het nu lees krijg ik het beeld van een lat pull met schijven. Dus dat er 40 kg schijven aangehangen worden en je een latpull van 40 kg hebt.
Maar ik kan me dus natuurlijk ook vergissen.![]()
Toren wat achter mijn bank zit en waar dus losse schijven aangaan. Vandaar dat ik ook nog niet mijn BW kan chinnen. Heb ik simpelweg nog niet in schijven. 
Zag alleen maar apperaten voor cardio, (rennen,roeien) en wat dumbbells voor de biceps haha.

word wel krapjes want heb drukke dagAls je er plaats voor hebt dan zou ik als ik jou was toch even kijken voor een chinning bar. Kostte mij iets van een 30 euro. En kan je goed met je lichaamsgewicht trainen. Past ook beter in dit schema dan de pulldown.![]()
Heb je een grote homegym ? Of staats alles kort op elkaar ??

Voelt gewoon slechter dan wel trainen en dan slecht. Wat eigenlijk juist niet goed is mja..You gotta point!(: Zal er naar kijken binnenkort
---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------
Euhm nee het is inweze 1 Apperaat zal wel ff linkje sturen als ik dat kan
http://www.fitness-expert.nl/halterbank-kettler-delta-pi-44.html
Het is geweldig ding. Ik had hem dan voor 699 euro btw.. Samen met me vader
Alleen heb ik die peckdeck eraf gehaald zodat ik beter kan squaten^^ en daarvoor moet het bankje dan zijn ingeklapt.
En die leg extensionuitbreiding heb ik er los inzitten dus heb ik er meestal af. Als ik dan been oefening wil doen schuif ik hem er zo in.
Spaart weer wat ruimte
---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------
Werd vanmorgen wakker met mega veel pijn in me rug. Aan de rechterkant. Niet spierpijn maar denk een zenuw ofzo this ook maar een bepaald plekje. Nu ik al 2/3 uur op ben word dit wel minder aangezien ik al til-en sjouwactiviteiten ivm een verbouwing erop heb zitten.
En op bed bleef ik maar stil liggen dus deed erg zeer bij beweging. Nu heb ik het er bijna uitge-hoezegjedat?
Ik wil me training eigenlijk niet skippenVoelt gewoon slechter dan wel trainen en dan slecht. Wat eigenlijk juist niet goed is mja..
Denk dat ik straks wel ga proberen en kijken hoever ik kom. Aangezien ik toch eerst alles begin met warming-up setjes.
Als je de rug toch niet traint kan het toch makkelijk ? Zo erg word je rug niet belast als je bv bencht ofzo
en 2x zo dik als die van 10kg schijven van gietijzer. Vandaar setje extra 65kg.
Word een zware nog..Hoe doe je je dips? 5kg assisted of 5kg extra gewicht? Los?
Beetje creatief zijn28/02/2011: Workout B
Squat:
2x5x20kg
1x5x20kg
1x3x30kg
1x2x40kg
3x5x50kg PR
Military press:
2x5x15kg
1x5x15kg
1x3x20kg
1x2x25kg
3x5x30kg PR
Bent over row:
2x5x15kg
1x5x20kg
1x3x25kg
1x2x35kg
3x5x42.5kg Zelfde gewicht als vorige keer ging nu stukken beter behalfe de laatste 2 reps van de laatste sets waren nog niet goed.
Chin-ups: (met trektoren)
4x5x50kg PR
Ben erg blij met deze PR's. Persoonlijk voor mij al heel wat vooral die Squat en MP. Ik wil aankomende zaterdag als ik weer B doe dezelfde gewichten gebruiken. Wil gewoon me techniek en houding beter hebben. En niet meteen weer nog zwaarder maken. Techniek is belangrijk dan het gewicht. Dat bord wil ik even voor me kop houden voorlopig. K zal er niet op achteruit gaan. Voor squat ga ik nu hele week 50 kg houden.
. Beter minder gewicht met een goede techniek dan veel gewicht met een slechte techniek.
Netjes. Gewoon 5 kilo verhogen zaterdag zal geen probleem zijn. Dan laat je de MP nog op hetzelfde gewicht staan.
Ik wil merken dat het zaterdag een stuk makkelijker moet gaan. Squat is niet mijn sterkste kant.Ik vind het zeer goed dat je de techniek ook belangrijker vind dan het gewicht.. Beter minder gewicht met een goede techniek dan veel gewicht met een slechte techniek.
It's not about the quantity of the weight but the quality of the movement.![]()
Ja k moet ook erg op me rug letten. Wil niet de volgende dag vergaan van de pijn. Want 1 heb al veel last van me rug en 2 dan heb ik die dag ervoor niet goed gesquat en of gedeadlift.