MuscleMeat

rnbflavours High Frequency Training's log

Je bent 1.85.. weegt *edit:*86.1.. en je denkt dat je gaat gainen met een 2500kcal voedingsschema? ik betwijfel het.

• Topic Starter Topic Starter
training vandaag

tog maar gesqaut...weinig kilo heel goed op techniek gelet

50kg - 12x
70kg - 8X
75kg - 8x

daarna stiff deadlift (eerste keer sinds lange tijd dus weer ff rustig beginne)

70kg - 10x
80kg - 10x
85kg - 10x

leg etention

65x12
75x12
85x12

seated calf raise

110x12
140x12
140x8
110x12

hammer crunch machine

50x12
55x12
60x8

Ik denk ook dat het te weinig kcal. zijn om goed op te groeien. Hoe doe je dat trouwens tussen 0800 en 1700 uur? Vier plakken brood met 200 gram kalkoenfilet en een shake met 500 gram magere kwark lijkt me wat weinig. Eet je het trouwens in een keer of verdeeld?

ehm srry maar in reguliere 4 dagen split

ik zeg maar wat

maandag borst triceps
dinsdag benen
woensdag rub biceps
donderdag schouders

train je toch ook veel meer boven dan onderlichaam??

maar ik ga kijken hoe et werkt merk ik dat ik nu op onderlichaam veel minder vooruitga dan bovenlichaam doe ik gewoon onder/boven lichaam om en om
maar we zullen zien :)

Je hoort mij ook niet zeggen dat een 4-daagse split goed is! ;)

Ik denk ook dat het te weinig kcal. zijn om goed op te groeien. Hoe doe je dat trouwens tussen 0800 en 1700 uur? Vier plakken brood met 200 gram kalkoenfilet en een shake met 500 gram magere kwark lijkt me wat weinig. Eet je het trouwens in een keer of verdeeld?

gewoon tussen de colleges door steeds een beetje

zullen zon 700-800 kcal totaal zijn met zon 80 gram aan eiwit

Ja sorry.. dat bedoel ik.. dan eet je echt veel te weining kcal.. ik kan me echt niet voorstellen dat je daarop gaat groeien.

zolang ik op juiste tijden goed eet en de juiste stoffen binnen krijg hoef je ook niet enorm boven je onderhoud te zitten toch?

en ik ben geen ectotje maar zit meer richting meso

wat zouden jullie mij aanraden dan?

ik zit niet echt superruim met het geld elke dag.
en moet er dan meer vet/kh of eiwit bij?

als je krap zit kun je beter die kipfilet beleg er helemaal uitgooien, ik maak voor schooldagen een omelet met 4 eiwitten en 1 heel ei + 50 gram tonijn, heb ik mijn eerste 6 boterhammen al voorzien van beleg

dat zou wel eens een goed idee kunnen zijn

maar ik heb smorgens geen tijd om eitjes te bakken.

is het mogelijk ze 's avonds te bakken en dan brood klaarmaken en in de koelkast bewaren totdat ik naar school ga blijft et dan wel goed en lekker als ik ze dan ergens tegen 2 uur zon broodje opeet?

die kalkoen filet koop ik bij de aldi per 100 gram (20 gram eiwit) betaal je 72 cent dus idd als dat goedkoper zou kunnen graag ;)

dat zou wel eens een goed idee kunnen zijn

maar ik heb smorgens geen tijd om eitjes te bakken.

is het mogelijk ze 's avonds te bakken en dan brood klaarmaken en in de koelkast bewaren totdat ik naar school ga blijft et dan wel goed en lekker als ik ze dan ergens tegen 2 uur zon broodje opeet?

die kalkoen filet koop ik bij de aldi per 100 gram (20 gram eiwit) betaal je 72 cent dus idd als dat goedkoper zou kunnen graag ;)

Dat is goed mogenlijk ja, ik doe het zelf ook wel is. Ik maak sowieso al mijn brood de avond ervoor klaar, doe het dan in een zakje en bewaar het in de koelkast.

en als ikmijn eitjes kook en ze de volgende morgen dop en op mijn brood doe blijven ze dan na 6 uur in een warme schooltas nog steeds lekker?

Ja dat redden ze wel hoor, wel hardkoken dan he :rolleyes:
Maar mijn omelet mijn tonijn is echt een kaskraker, ik eet dat de hele dag door, ook tussen de colleges dus, en dat kun je makkelijk een uur of 8 bewaren.
Al zou ik niet aanraden je boterhammen de nacht van tevoren al te smeren en in de koelkast leggen, gatver klam en oud brood krijg je ervan!
ps hoe gaat het met de training?

pff mijn training. ja ik kreeg ineens avondlessen op school en heb geen tijd meer zo te trainen dus moet wat anders vinden.

ook wil ik nu mezelf eens goed verdiepen in wat wel en niet werkt en niet zomaar te doen wat andere mensen doen.

daarna wil ik een tijdje bepaalde schema's die goed onderbouwd zijn op mezelf testen voor een tijdje en kijken wat bij mij het beste werkt

Terug
Naar boven