j354j4
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent 1.85.. weegt 69 kg.. en je denkt dat je gaat gainen met een 2500kcal voedingsschema? ik betwijfel het.

weeg 86,1
dat 69 is vet vrije massa
we zullen het zien
ehm srry maar in reguliere 4 dagen split
ik zeg maar wat
maandag borst triceps
dinsdag benen
woensdag rub biceps
donderdag schouders
train je toch ook veel meer boven dan onderlichaam??
maar ik ga kijken hoe et werkt merk ik dat ik nu op onderlichaam veel minder vooruitga dan bovenlichaam doe ik gewoon onder/boven lichaam om en om
maar we zullen zien![]()

Ik denk ook dat het te weinig kcal. zijn om goed op te groeien. Hoe doe je dat trouwens tussen 0800 en 1700 uur? Vier plakken brood met 200 gram kalkoenfilet en een shake met 500 gram magere kwark lijkt me wat weinig. Eet je het trouwens in een keer of verdeeld?
Je hoort mij ook niet zeggen dat een 4-daagse split goed is!![]()

Ja sorry.. dat bedoel ik.. dan eet je echt veel te weining kcal.. ik kan me echt niet voorstellen dat je daarop gaat groeien.

dat zou wel eens een goed idee kunnen zijn
maar ik heb smorgens geen tijd om eitjes te bakken.
is het mogelijk ze 's avonds te bakken en dan brood klaarmaken en in de koelkast bewaren totdat ik naar school ga blijft et dan wel goed en lekker als ik ze dan ergens tegen 2 uur zon broodje opeet?
die kalkoen filet koop ik bij de aldi per 100 gram (20 gram eiwit) betaal je 72 cent dus idd als dat goedkoper zou kunnen graag![]()