- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Plek genoeg voorhuh gaat Lloydatoni over 4 dagen bevallen?! Laat me raden; een drieling
Mwa ik zou het even aankijken. Misschien ga je er wel keihard op, je bent nu al in week 2 en proberen kan geen kwaad hoewel het waarschijnlijk wel suboptimaal is. Ik zou wel voldoende eten want je draait met de 4 dagen sheiko nog meer volume
Voorlopig niet echt iets gevonden binnen skirre student reistijd afstand om events te oefenen elk weekend. In gym was dat wel heel erg huis tuin en keuken werk vooralsnog. Daarnaast was de plmeet wel erg meegevallen en wil ik niet helemaal hopeloos zijn op Bench.
Voorlopig niet echt iets gevonden binnen skirre student reistijd afstand om events te oefenen elk weekend. In gym was dat wel heel erg huis tuin en keuken werk vooralsnog. Daarnaast was de plmeet wel erg meegevallen en wil ik niet helemaal hopeloos zijn op Bench.
zo kut dat strongman bijna nergens te doen is, lijkt me echt vet gaaf.
Wow week 7 al.Ik volg ook het 4 dagen programma, fucking chill ook al ben ik een weak ginger c*nt. Volgende week naar week 7. Benchen tegen kettingen is wel terror, want bij mij verneukt het m'n hele bar path. Hoe vind jij die?
Leuk logje.
Vraagje: wat is nou de meerwaarde van kettingen buiten dat het er leuk uitziet op foto's en video's?
Het lijkt mij vooral irritant, of valt dat mee?
Ok, maar waarom zou je dan niet gewoon extra gewicht dmv schijven kunnen toevoegen zodat het begin van de lift of press net zo zwaar wordt?
Zoals @bascma al zei wordt de lift door het toevoegen van kettingen of banden steeds zwaarder naarmate je bij het bovenste deel van de lift komt. Hierdoor kan je vanzelfsprekend sterker worden als dat onderdeel niet zo'n sterk onderdeel van je lift is. Ik heb bijvoorbeeld op de deadlift dat ik geen moeite heb met de lift off maar dat het stuk voorbij de knie nog erg moeilijk is op hogere gewichtenLeuk logje.
Vraagje: wat is nou de meerwaarde van kettingen buiten dat het er leuk uitziet op foto's en video's?
Het lijkt mij vooral irritant, of valt dat mee?
Maar als je geen probleem hebt met bv de lift off bij de deadlift, zou je dan toch juist zwaardere schijven ipv kettingen kunnen gebruiken?
Dat het met kettingen lichter is tijdens de lift off snap ik, maar dat zou dan toch juist niet nodig zijn?
Ik wil het bovenste deel van de lift dan juist trainen door de kettingen toe te voegen. Vandaag begon ik met 170 op de grond en door de kettingen sta ik dan helemaal bovenin met 210 in mijn handen.Maar als je geen probleem hebt met bv de lift off bij de deadlift, zou je dan toch juist zwaardere schijven ipv kettingen kunnen gebruiken?
Dat het met kettingen lichter is tijdens de lift off snap ik, maar dat zou dan toch juist niet nodig zijn?