Fitness Seller

NSFW! Road 2 heel blijven binnen -105KG

• Topic Starter Topic Starter
wp_ss_20151023_0002.png

Ging wel lekker allemaal
Eelt die ontstaan was weer hard opengegaan ayyy.

Zoals ik al op whatsapp zei; vet halen voor je handen :o
Wel prima training, ben benieuwd hoe 4 dagen je gaat bevallen :o

OP maar aangepast aangezien dat verhaal niet echt meer klopte.

wp_ss_20151026_0001.png

Training van vandaag ging wel gemakkelijk.
Squat wat wijdere greep gepakt. Voelde wel ok squatten zelf heel makkelijk maar de stang erop krijgen op het goede plekje iets moeilijker, kwestie van wennen denk ik.
Bench ging ook heel makkelijk paused, had hier wat meer moeilijkheden op voorzien maar best ez.

De skulls waren met 50 kg
Flys met 25-30 kg in cable station dus kon wat aan mijn mmc werken enzo.
Back extensions zonder gewicht mooi zat.

Groeten

2e week sheiko 4 dagen programma.

Bench was op elke set met 10 kg aan chains erbij per kant. Bankje eronder gezet zodat ik niet met 100 kg aan het reppen was maar iets nuttigs aan het doen was met de chains. Voor delts 60 kg per kant in hs machine gerept. Best ez. Dl met pauze ging super soepel. Eeltplek gewoon weer gehecht.

WP_20151028_006.jpg

wp_ss_20151028_0001.png

nice hebben ze nu ook eindelijk steps daar

Haha lloyda mooie tags zie ik nu :o
Goeie oplossing maar kan je ze niet dubbel doen ipv 4dubbel :p

Ja liet je al zien op whatsapp. Duidelijk :)

Vandaag dag 3 sheiko met board presses erin. Heb een soort bondage gedoe gemaakt dat die board niet verschoof heel handig.

3*2*100 kg ging heel soepel.
Daarnaast nog rustig een db row met 60 kg voor 4 sets van 8.
Gm met 100 kg
WP_20151030_009.jpg

wp_ss_20151029_0001.png

Waarom doe je de 4 daagse sheiko? Die is voor ver gevorderden. Jij kan nog genoeg gains maken zonder kettingen en board presses etc.

De getallen zijn in lbs natuurlijk. Alleen op CMS en MS niveau train je 4x pw met sheiko. Met jouw bw zou je dan ongeveer een total moeten hebben van minstens 782kg om daar aan te voldoen.

8119a00f37b70a503832677d3999e16f.png

Ik wil hiermee niet je trainingen afkraken maar er boris sheiko heeft niet niet voor niks zo ingedeeld

Laatst bewerkt:
Waarom doe je de 4 daagse sheiko? Die is voor ver gevorderden. Jij kan nog genoeg gains maken zonder kettingen en board presses etc.

De getallen zijn in lbs natuurlijk. Alleen op CMS en MS niveau train je 4x pw met sheiko. Met jouw bw zou je dan ongeveer een total moeten hebben van minstens 782kg om daar aan te voldoen.

8119a00f37b70a503832677d3999e16f.png

Ik wil hiermee niet je trainingen afkraken maar er boris sheiko heeft niet niet voor niks zo ingedeeld

Ik begreep aan de hand van het inleidend stukje waar de template vandaan komt dat als je de optie hebt om 4 dagen in de week te trainen en je dat makkelijk afgaat dat Sheiko dan het 4 dagen programma voor iedereen aanraadt. Maar moet ik dat anders interpreteren en de grafiek aanhouden volgens jou?

Terug
Naar boven