- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter gewoon zo veel mogelijk de lifts zonder accomodating resistance doen imo, allemaal extra fluff waar je nu niet zo heel veel aan hebt
Zou jij dan als 4e dag naast het normale 3 dagen programma een licht bench/deadlift dag in het weekend erbij gooien of gewoon de 3 dagen aanhouden. Vind het namelijk erg lekker om die 4e dag erin te houden.Beter gewoon zo veel mogelijk de lifts zonder accomodating resistance doen imo, allemaal extra fluff waar je nu niet zo heel veel aan hebt
Goeie 3e post.Volgensmij noemen ze jou de 135kg oersterke mosselzalmbeer ofzo?
Ja ene week is het een relatief logische opbouw andere week onvervalst piramide schema enzblijf de intensiteit en repranges van de bench bij sheiko prog nog altijd onlogisch vinden maar als het werkt dan zal het wel goed zijn.

Vond de uitleg bij de template wel helder genoeg imo.![]()
Hoe de neuk moeten die deadlifts lloydatoni?
Heb vanavond een paar werksets gedaan bestaande uit 3x die hele serie voor 1 set. Toen ik gvd aan het zuurstof moest bedacht ik me dat dit waarschijnlijk niet klopte.
Ik vind nu hierover het volgende: 1 + 1/2 (x2) is 3 reps total. Godver
Maar waarom de neuk staat er 1+ 1/2 (x2) Deadlift, 2+ 1/2 (x2) Deadlift, 3+ 1/2 (x2) Deadlift, 4+ 1/2 (x2) Deadlift.
Any ideas?
Deze shit kom je voor het eerst tegen in de 4 day Prep (2) week 3.
XDFeitelijk noem je mij dus dom omdat ik deze complexe wiskundige formule niet snap