Fitness Seller

NSFW! Road 2 heel blijven binnen -105KG

Beter gewoon zo veel mogelijk de lifts zonder accomodating resistance doen imo, allemaal extra fluff waar je nu niet zo heel veel aan hebt

Beter gewoon zo veel mogelijk de lifts zonder accomodating resistance doen imo, allemaal extra fluff waar je nu niet zo heel veel aan hebt

Dat vind ik dus ook.
Leuk hoor, hardcore trainen.
Maar het lijkt mij vooral afleiden.

Als jij aan je lock out wilt werken maar geen problemen hebt met je lift off, kan je dus net zo goed, nee, beter met 210 kg deadliften ipv met 170 kg te starten en te eindigen met 210 kg.
Datzelfde geldt ook voor resistance bands: imo allemaal een beetje nonsense in de meeste gevallen.
En zeker voor beginners.

• Topic Starter Topic Starter
Zou jij dan als 4e dag naast het normale 3 dagen programma een licht bench/deadlift dag in het weekend erbij gooien of gewoon de 3 dagen aanhouden. Vind het namelijk erg lekker om die 4e dag erin te houden.

Boris Sheiko zegt zelf dat je met de 3 daagse variant op de zaterdag of zondag (weet niet meer precies welke dag) nog een training kan inlassen om je zwakke punten te trainen

Week 3 dag 1
Bij squats paused van 5 seconden ofzo
wp_ss_20151101_0001.png

Bohh ram sterke training goeie lat muscles

Ivm toetsweek niet zo veel assistance gedaan :$

Toch maar doorgegaan met de 3e week van het 4 dagen programma. Voelt heerlijk aan en het liften gaat allemaal steeds makkelijker en mijn 1rm is denk ik goed vooruit gegaan al. Hopelijk dat ik niet al te snel tegen een plateau maar aanloop door hiervoor te kiezen

wp_ss_20151104_0001.png

Wel een shitload aan pomp op de Bench en de machine flys. Voor buik wat hanging leg raises gedaan.

Groeten

Okay groetjes terug

Volgensmij noemen ze jou de 135kg oersterke mosselzalmbeer ofzo?

blijf de intensiteit en repranges van de bench bij sheiko prog nog altijd onlogisch vinden maar als het werkt dan zal het wel goed zijn.

wp_ss_20151106_0001.png

Alles naar boven afgerond enzo.
Extra reppers gedaan op 100 kg board presses.

Groenten terug

Zalm.png

Hoe de neuk moeten die deadlifts lloydatoni?

Heb vanavond een paar werksets gedaan bestaande uit 3x die hele serie voor 1 set. Toen ik gvd aan het zuurstof moest bedacht ik me dat dit waarschijnlijk niet klopte.

Ik vind nu hierover het volgende: 1 + 1/2 (x2) is 3 reps total. Godver :roflol:

Maar waarom de neuk staat er 1+ 1/2 (x2) Deadlift, 2+ 1/2 (x2) Deadlift, 3+ 1/2 (x2) Deadlift, 4+ 1/2 (x2) Deadlift.

Any ideas?

Deze shit kom je voor het eerst tegen in de 4 day Prep (2) week 3.

Zalm.png

Hoe de neuk moeten die deadlifts lloydatoni?

Heb vanavond een paar werksets gedaan bestaande uit 3x die hele serie voor 1 set. Toen ik gvd aan het zuurstof moest bedacht ik me dat dit waarschijnlijk niet klopte.

Ik vind nu hierover het volgende: 1 + 1/2 (x2) is 3 reps total. Godver :roflol:

Maar waarom de neuk staat er 1+ 1/2 (x2) Deadlift, 2+ 1/2 (x2) Deadlift, 3+ 1/2 (x2) Deadlift, 4+ 1/2 (x2) Deadlift.

Any ideas?

Deze shit kom je voor het eerst tegen in de 4 day Prep (2) week 3.
Vond de uitleg bij de template wel helder genoeg imo.

There is one deadlift special exercise you may not be familiar with. It's called the 1 1/2 deadlift here. Basically you lift the barbell up then lower it to your knees then bring it back up again. Sometimes you lower it to the knees twice (1 + 2) and sometimes only once (1 + 1).

Rip. Las verkeerd. Dacht dat later op het forum stond dat als in de template staat 4 bijvoorbeeld dat je dan die beweging 4 keer moet uitvoeren zonder de grond te raken dat het dan telt als een hele set toch?

Feitelijk noem je mij dus dom omdat ik deze complexe wiskundige formule niet snap

Edit: ik begrijp de procedure, maar hoe vaak voer je deze uit voor 1 set?

Feitelijk noem je mij dus dom omdat ik deze complexe wiskundige formule niet snap
XD

1.1 is dacht ik 1 hele deadlift san naar beneden tot onder de knieën en weer omhoog. Dit als 1 set te zien zoals in het template.

Bij 1.2 dan dezelfde beweging maar dan 2 keer vanaf lockout weer naar onder de knie komen en weer terug.
Dit als 1 set

Enz. Maar hang me er niet eraan op vast. Zo had ik het begrepen vanuit de 4 dagen programma op het sheiko forum.

Hmmmmmmmmmz

Oké

Doei

Bedankt

Tot ziens

Terug
Naar boven