- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mijn boxes zijn minder sterk dan mijn normale dl2 x 220 begint ergens op te lijken, nice.
Oh wacht. Boxes. RIP.

Hield het template aanbeste training, flink verschil tussen deficit deadlift en block pulls.
Had tijdens de meet een beetje verkeerd geschat wat betreft 3e beurt, maar zat veel meer in dan 210
Had tijdens de meet een beetje verkeerd geschat wat betreft 3e beurt, maar zat veel meer in dan 210
Wel waarOnzin om dan te zeggen dat je normale deadlift sterker is IMO. Het is gewoon een prima training verder, daar niet van. Maar die stelling is gewoon niet waar.
Dat is het probleem juist, dat is bij lange niet zijn top, als hij mentaal klaar voor is trekt hij 235/240. Daar durf ik mijn eleiko comp barbell inclusief sluiters voor in het vuur te steken.
Daar durf ik mijn eleiko comp barbell voor in het vuur te steken.

Dat is het probleem juist, dat is bij lange niet zijn top, als hij mentaal klaar voor is trekt hij 235/240. Daar durf ik mijn eleiko comp barbell inclusief sluiters voor in het vuur te steken.