- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee die oude plek op loopafstand gaat in z'n geheel over naar de nieuwe locatie.

Wel duizend keer zo groot, mooi en met veel meer spul dus dat moet goed komenDan kan ik wel begrijpen dat dat erg jammer is als je dr al lang traint![]()

Ja vind de manier waarop het volume verwerkt is erg ideaal. In ieder geval genoeg speficiteit, volume en diverse vormen van overload.Hoe bevalt Sheiko eigenlijk en duurt het echt 3 uur per tren? Wil zelf ook Sheiko gaan draaien na mijn comp.
Wel duizend keer zo groot, mooi en met veel meer spul dus dat moet goed komen![]()

Verschrikkelijk hoog ding jaLloyd, ze gaan een toren voor je bouwen: de Zalmhaven toren!![]()
Nieuwe fox is mij wat te ver dus iets nieuws aan het zoeken of een betere werkaanbieding voordat ik weer kan trainen.
Nieuwe fox is mij wat te ver dus iets nieuws aan het zoeken of een betere werkaanbieding voordat ik weer kan trainen.
Zit alleen met de spierpijn van vandaag.Zit je er niet mee dat je nu zo'n tijd nier getraind hebt? Of vind je het wel even prima?

Kom je ook eens langs? Xxx