- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 uur en 40 minuten waarvan die 40 minuten lopen is

1 uur en 40 minuten waarvan die 40 minuten lopen is![]()

Ik loop niet heel snel op het moment

4 weken beetje basketballen iets meer de hoofddader geweest.
huh? loop je achteruit ofzo? van station naar fox is hooguit 15 min toch?1 uur en 40 minuten waarvan die 40 minuten lopen is![]()
Van delfshaven naar de metro ook erbij genomen. Dan kom je wel op 15/20 minuten uit afhankelijk van hoe zwaar ik de dag ervoor heb gesquatted.huh? loop je achteruit ofzo? van station naar fox is hooguit 15 min toch?
Die 120 waren niet allemaal door de haak van de week.
Ja effe een tijdje proberen. Aanslag op de polsen viel ook mee, borst kon ik ook een flink stuk meer inzetten evenals het aanspannen van mijn rug, armen wel wat onwennig dus kijken of ik een beetje wil gainen.Als deze grip width bevalt, waarom niet altijd doen?
Ja effe een tijdje proberen. Aanslag op de polsen viel ook mee, borst kon ik ook een flink stuk meer inzetten evenals het aanspannen van mijn rug, armen wel wat onwennig dus kijken of ik een beetje wil gainen.
). Kan inderdaad zoveel meer borst gebruiken en dat maakt al veel verschil.Ja dit is wel een tandje wijder, ringvinger tegen de ring aan maar vooralsnog even uitvinden hoe en wat. Tijd zat tot aan de drc.Zo was het voor mij ook allemaal precies toen ik over ging naar wijdere grip (op aanraden van jou zelfs). Kan inderdaad zoveel meer borst gebruiken en dat maakt al veel verschil.
Korte rom plus meer chest is win als je goede chest hebt en slechte triceps (ik dus). Maar net als met de arch heb je een bepaalde sweatspot.Ja dit is wel een tandje wijder, ringvinger tegen de ring aan maar vooralsnog even uitvinden hoe en wat. Tijd zat tot aan de drc.