Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
Of mother van mijn toekomstige kinderenDie blonde chick met SBD shirt, mother of all gains.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of mother van mijn toekomstige kinderenDie blonde chick met SBD shirt, mother of all gains.

Die blonde chick met SBD shirt, mother of all gains.
Heb het doorgegeven
Stuur ook maar een link naar mijn FB-pagina

*verstuurdeInb4 Sanca staat op haar instagram, omdat die dickpics vroeg.
Ja zou best kunnen kloppen, pleurde bijna met maar 170 kg op mijn rug om. Nu eigenlijk ook nergens last meer van. Bench was ook dramatisch qua overall gevoel maar met dit lage gewicht wel keurig kunnen reppen.Als ik het koud heb kan ik niet lekker m'n gewrichten bewegen en komt er weinig explosieve kracht uit. Is ook niet zo heel gek.
Ja slaat echt nergens op dat ik daarop blokkeerde hoor. Whip is wel iets meer erop maar dat zou echt niet moeten uitmaken met die kleine 200 kg wat ik erop had geladen.
@PillzGoede training maar wel wat lang omdat benchrek bezet gehouden was door 2 mensen die er een half uur over deden om 110 kg te falen.
Goede mmc ook ja.goede effort in elk geval, kan ik nog wat van leren. meestal geven ik na een aantal seconden het al op, maar een half uur lang door lopen grinden is wel serieus.
Gelukkig ging jou bench sessie een stuk snellerdoor 2 mensen die er een half uur over deden om 110 kg te falen.

Ha ja. Deed 2 bench setjes in de tussentijd dat de anderen er een halve achter de rug hadden.