AndroidHealthClinic

NSFW! Road 2 heel blijven binnen -105KG

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.161
Squat
70kgx5
120kgx4
150kgx4
170kgx3
170kgx3
200kgx2 rpe ezkatka
200kgx2
200kgx2
200kgx2
200kgx2

Bench
110kgx3
110kgx3
110kgx3
110kgx2
110kgx3
110kgx3

Ssb maar gedaan ipv squat omdat rack bezet
Ging wel matig
165kgx5x5

Dips machine
Fly station
Abs met touw

Koekoek

• #2.162
Plannen voor het NK 2018 kunnen de ijskast zoals het er nu naar uitziet.

Van fox geen kwalificatie wedstrijd maken zou je iedereen buitenspel zetten die niet op het nk 2017 staat. Waaronder dus ondergetekende.

Desondanks lekker getraind sochtends.

Deficit deadlift op 5 kg schijf
70kgx5
120kgx5
150kgx4
170kgx3
170kgx3
170kgx3
170kgx3

Bench
70kgx5
85kgx5
100kgx6
100kgx6
100kgx6
100kgx6
100kgx6

Deadlift van dozen
120kgx5
170kgx3
200kgx3
220kgx3
220kgx3
220kgx3
220kgx3
220kgx3

Lekker snel

wordt de fox gym wedstrijd geen kwalificatiewedstrijd?

als het niet zo is zou ik het als ik jou was nog steeds gewoon doen, zit een behoorlijke tijd tussen met je laatste wedstrijd en de wedstrijd erna (SBD wss) zal ook een heel stuk later plaatsvinden.

• #2.164
wordt de fox gym wedstrijd geen kwalificatiewedstrijd?

als het niet zo is zou ik het als ik jou was nog steeds gewoon doen, zit een behoorlijke tijd tussen met je laatste wedstrijd en de wedstrijd erna (SBD wss) zal ook een heel stuk later plaatsvinden.
Ja dat sws wel maar dit besluit is wel heel erg vreemd

Echt een klote beslissing... Dat je nu een half jaar minder de tijd hebt oké, maar dat je niet eens de kans meer krijgt om je te plaatsen. Ik heb er vertrouwen in dat ze inzien dat zo een beslissing gewoonweg niet kan.

Mooi kloten van nk. Toch wel iets waar je je op in stelt.

• #2.167
Echt een klote beslissing... Dat je nu een half jaar minder de tijd hebt oké, maar dat je niet eens de kans meer krijgt om je te plaatsen. Ik heb er vertrouwen in dat ze inzien dat zo een beslissing gewoonweg niet kan.

Mooi kloten van nk. Toch wel iets waar je je op in stelt.

Neem aan dat fox wel gewoon een kwalificatie wedstrijd gaat worden.
We hebben alles in huis en de ervaring ook nog om het te kunnen organiseren.

• #2.168
Mensjes en volgerts

Squat
70kgx5
120kgx5
150kgx5
170lgx3
195kgx3
195kgx3
195kgx3
195kgx3
195kgx3
195kgx3
20171023_160555.jpg

Even deze opstelling uitgetest voor als het eventueel ooit nodig is.
Was echt behoorlijk zwaar om op te stellen. Rug beetje rip.

Bench
70kgx5
80kgx5
90kgx4
100kgx3
110kgx2
110kgx2
120kgx1 oneven lockout en schoot in mijn schouder
114 wel meegebencht met iemand maar niet echt van harte

Beetje dips beetje flys doei

• #2.169
Zit nog zelf erg te twijfelen om mijn lidmaatschap te verlengen. Heb deze week en maandag nog om op mijn oude abbo door te gaan. Maar het reistijd is zodanig lang en uit de richting dat het een hoop plezier verstiert.

Heb wel wat sollicitaties in Gouda lopen en daarvandaan is het qua werkroute wel heel erg goed te doen. Anders maar een f4f of een andere gym in de buurt :(

Zit nog zelf erg te twijfelen om mijn lidmaatschap te verlengen. Heb deze week en maandag nog om op mijn oude abbo door te gaan. Maar het reistijd is zodanig lang en uit de richting dat het een hoop plezier verstiert.

Heb wel wat sollicitaties in Gouda lopen en daarvandaan is het qua werkroute wel heel erg goed te doen. Anders maar een f4f of een andere gym in de buurt :(
Dat is wel min dan. Hoelang moet je nu reizen?

Wel raar verhaal wat betreft nk 2018. Ken een aantal mensen die zich net niet hebben gekwalifeerd (oa door afgekeurde beurten), wel lullig dat je dan pas in 2019 kan mee doen.

• #2.171
Dat is wel min dan. Hoelang moet je nu reizen?

Wel raar verhaal wat betreft nk 2018. Ken een aantal mensen die zich net niet hebben gekwalifeerd (oa door afgekeurde beurten), wel lullig dat je dan pas in 2019 kan mee doen.
50 minuten reizen per reis. Dus 50 heen 50 terug.

Ja dat NK is opzich goed te verklaren aangezien je in de war zit met het EK. Maar dat fox geen kwalificatie wedstrijd zou kunnen houden is behoorlijk onzinnig. En vind zelf dat je nu wel echt een wedstrijd mist in de zomer in het gat wat de DRC cup achter heeft gelaten. Februari September overbruggen zonder wedstrijden is wel heel erg lang.

50 minuten reizen per reis. Dus 50 heen 50 terug.

Ja dat NK is opzich goed te verklaren aangezien je in de war zit met het EK. Maar dat fox geen kwalificatie wedstrijd zou kunnen houden is behoorlijk onzinnig. En vind zelf dat je nu wel echt een wedstrijd mist in de zomer in het gat wat de DRC cup achter heeft gelaten. Februari September overbruggen zonder wedstrijden is wel heel erg lang.
Dat is wel lang reizen dan!

Ja is ook wel begrijpelijk dat ze dat doen, maar inderdaad vreemd dat fox niet kan dienen als kwalificatie wedstrijd. Mogen wat mij betreft sowieso meer wedstrijden komen als als het kan wat dichterbij:p

Opstelling van de dozen dienen als leggers? Zou ook gewoon in het squatrack kunnen dan toch?

Ik zelf zou een sportschool meer in de buurt zoeken. Benchen, deadliften en squatten kan overal uiteindelijk wel.
Zou zonde zijn motivatie kwijt te raken door zo'n ontzettend lange reistijd namelijk...

• #2.174
Opstelling van de dozen dienen als leggers? Zou ook gewoon in het squatrack kunnen dan toch?
Aangezien ik niks heb aan de stalen vangers haha.

Ik zelf zou een sportschool meer in de buurt zoeken. Benchen, deadliften en squatten kan overal uiteindelijk wel.
Zou zonde zijn motivatie kwijt te raken door zo'n ontzettend lange reistijd namelijk
Ja is genoeg in de buurt maar weet niet of dat het een beetje goed is.

Aangezien ik niks heb aan de stalen vangers haha.

Aha :rolleyes:

Ja is genoeg in de buurt maar weet niet of dat het een beetje goed is.[/QUOTE]

Kijken kan altijd natuurlijk. Materiaal zal waarschijnlijk wel kutter zijn bij een basicfit of f4f.
Nadenken of dat opweegt tegen de reistijd van nu dan maar.

Sinds ik bij een goede sportschool zit, wil ik eigenlijk niks anders meer. Het motiveert gewoon veel meer om een in omgeving te zitten met beesten dan met irritante petjes die boos kijken.

Terug
Naar boven