- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat bedoel je met ghr tegen groene band? Ghr is toch gewoon zo'n roman chair of een bankje waar je het op doet?
Zondag in ieder geval samen met MarlindeKan niet wachten tot die zwoelheid uit m'n speakers komt
Leuk je weer gezien en even gesproken te hebben.
Je hebt t ook weer super gedaan tijdens de stream. Genoten van je comments!![]()
Lol, ja natuurlijk wel. Is toch allemaal goed geregeld vanuit Pardeep die stream steeds. Is niet iets wat de NPB doet. Dus bedankt Pardeep.
Nooit echt geloofd in normale bench, altijd incline gedaan voordat ik ging powerliften. Begon met een paused bench van 90 kg anderhalf jaar geleden en is nu toch weer rond de 140 kg paused gedaan in April.Waarom heb je eigenlijk zo'n moeite met bench? Zijn dit genen of heb je een blessure gehad?
We hebben je wel gemist hoor zwoel konijn.
En niet te vergeten dat werkritme ook natuurlijk wat voor mijzelf iets belangrijker is.
Deed minder zeer en leek me een betere press oefening om massa mee te kweken en qua eventuele strongman of wl carry over leek het me ook weinig te doen.Waarom vond je incline beter, fijner om te doen? Oh 140 is niet mis nee, meende dat het lager was maar dus flink omhoog gegaan al![]()
Zeker tof, jammer dat ik het via de live stream heb moeten volgen terwijl ik in de zaal ernaast aan de slag moest gaan.