XXL Nutrition

NSFW! Road 2 heel blijven binnen -105KG

Wat bedoel je met ghr tegen groene band? Ghr is toch gewoon zo'n roman chair of een bankje waar je het op doet?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.222
Wat bedoel je met ghr tegen groene band? Ghr is toch gewoon zo'n roman chair of een bankje waar je het op doet?
uipment-brazil-glute-ham-raise-on-flat-bench-glute-ham-raise-no-machine-glute-ham-raise-no-bench.png

Hebben dit ding in de gym staan als glute ham raise. Dus groene band vasthouden tegen een dumbell op de grond zodat ik wat weerstand heb om die billen aan te spannen.

Ik snap hem!

Lekker glutes kweken <3

• #2.224
Behoorlijk vermoeide benen van het werken en trainen en al die oefeningen voordoen en uitleggen en gedoe. Maar erg naar mijn zin en hopelijk gaat dit allemaal wat worden.

Ben benieuwd hoe de training morgen gaat na werktijd aangezien ik wel redelijk gaar ben haha.

• #2.225
1e werkweek zit er op

Squat
170kg 4x4

Bench
110kg 3 reps 5 sets
100kg 4x3

Cable row
66kg

Beetje abs

• #2.226
En nog meer leuk nieuws dit NK.

Op de livestream te bewonderen als commentator dit NK tijdens de -74 mannen -105 mannen en de -120 en plus klasse. Dit naast het tc gebeuren natuurlijk.

Kan niet wachten tot die zwoelheid uit m'n speakers komt

• #2.230
Misschien heb ik sommige op het nk gezien of sommigen mensen mij alleen gehoord maar heb een enerverend weekendje gehad hoor. Niks mis mee.

Zelf trainen nu

Deficit deadlift
160 kg 2 reps 5 sets

Incline bonks
80kg 5x5

Deadlift van dozen.
220 kg 2 reps 5 sets.

Triceps

Glutes op de ghr met 10 kg stang

Leuk je weer gezien en even gesproken te hebben.
Je hebt t ook weer super gedaan tijdens de stream. Genoten van je comments! :D:p

Maar hebben ze jou ook bedankt?:roflol:

Waarom heb je eigenlijk zo'n moeite met bench? Zijn dit genen of heb je een blessure gehad?

• #2.236
Leuk je weer gezien en even gesproken te hebben.
Je hebt t ook weer super gedaan tijdens de stream. Genoten van je comments! :D:p

Hoop leuke reacties gehad hoor en dat is toch waar je het voor moet doen denk ik. Als er niemand blij van is geworden moet je het ook vooral niet gaan doen lijkt me.\
Valkuil is nu wel dat ik wel dat ik er misschien erin ga geloven.

Maar hebben ze jou ook bedankt?:roflol:
Lol, ja natuurlijk wel. Is toch allemaal goed geregeld vanuit Pardeep die stream steeds. Is niet iets wat de NPB doet. Dus bedankt Pardeep.

Waarom heb je eigenlijk zo'n moeite met bench? Zijn dit genen of heb je een blessure gehad?
Nooit echt geloofd in normale bench, altijd incline gedaan voordat ik ging powerliften. Begon met een paused bench van 90 kg anderhalf jaar geleden en is nu toch weer rond de 140 kg paused gedaan in April.
Moet wel meer in verhouding gaan worden met mijn squat natuurlijk

Daar past een zwoele konijn bij.

fa909b614d05d63493f6e68bb45465a1--watercolor-animals-watercolor-ideas.jpg
We hebben je wel gemist hoor zwoel konijn.

:heart::heart:

@lloydatoni weer een beetje in het ritme van trainen?
En niet te vergeten dat werkritme ook natuurlijk wat voor mijzelf iets belangrijker is.

Waarom vond je incline beter, fijner om te doen? Oh 140 is niet mis nee, meende dat het lager was maar dus flink omhoog gegaan al :)

Leuk je gesproken en eens gezien te hebben.

• #2.239
Waarom vond je incline beter, fijner om te doen? Oh 140 is niet mis nee, meende dat het lager was maar dus flink omhoog gegaan al :)
Deed minder zeer en leek me een betere press oefening om massa mee te kweken en qua eventuele strongman of wl carry over leek het me ook weinig te doen.
Vind bench best een moetje nu hoor tov squats en deadlift. Misschien als ik er beter in ga worden dat ik het leuker ga vinden maar voor nu wel blij met de progressie die ik er op heb gemaakt.

• #2.240
Terug
Naar boven