- Waardering
- 1.282
De milksjakies zijn hemels, en de gratis pinda's ook niet verkeerd, voor de burgers zijn er zeker voor die prijs betere opties.Toen naar five guys niet echt aan te raden overigens![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De milksjakies zijn hemels, en de gratis pinda's ook niet verkeerd, voor de burgers zijn er zeker voor die prijs betere opties.Toen naar five guys niet echt aan te raden overigens![]()
Mwah. Toch weer wat te wild gedaan dinsdag.
Voor dat prijs segment ben je beter af bij andere zaakjes in de stad inderdaad.De milksjakies zijn hemels, en de gratis pinda's ook niet verkeerd, voor de burgers zijn er zeker voor die prijs betere opties.
Zou nu niet teveel veranderen aan je setup, zeker niet als je daarmee weer anderen issues riskeert.Squat was met het rack naar buiten gezet ipv naar binnen.
Voelde me er aan de andere kant wel een stuk zekerder door en het voelde natuurlijker aan.Zou nu niet teveel veranderen aan je setup, zeker niet als je daarmee weer anderen issues riskeert.
Voelde me er aan de andere kant wel een stuk zekerder door en het voelde natuurlijker aan.
Ja daar was ik mij ook bewust van. Had opzich best een lange tijd in een commerciële gym op die manier getraind zonder problemen dus ben benieuwd of ik dat ga volhouden of gewoon terug naar de Ramwijde greep.Bedoel in verleden had je last van issues bij deze smallere greep die je nu niet kan gebruiken in aanloop naar je wedstrijd. just my two cents