AndroidHealthClinic

NSFW! Road 2 heel blijven binnen -105KG

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.546
Ingeschreven bij de SBD cup door @Beowulf . Geen idee welke klasse die heeft gedaan voor mij.
Gym dicht toen ik er langs liep dus morgen op mijn vrije dag maar eens langsgaan. Elleboog en knie maken het goed vandaag. Niet verwacht. Morgen toch vrij dus dan maar #davai.

• #2.550
Gare training.

Deadlift pauze boven knie conventioneel.
180kg 2 reps 4 sets.
Nooit zo langzaam meegemaakt volgens mij..

Board press
110kg 3 reps 2 sets
115kg 2 reps 2 sets
120kg 1 reps 3 sets.

Sumo dl tot knie
120kg x5
140kgx 4
160kg x 3
170kg x 2 reps 4 sets. Niet echt heel soepel allemaal. Ging net zo goed qua techniek bij de 160 en 140ers.

Close grip bonks
70kg 8 reps 5 sets.

Beetje moeizaam allemaal

Dat is idd erg close...geen last van je polsen?

• #2.555
Bench
Met set up gespeeld en kont en spanning probleem lijkt weg.
105kg 3 reps 5 sets.

Squat
175kg 4 dubbels.
Warming up ging niet al te lekker maar de laatste paar sets waren best lekker. Kijken of ik dit weer enigzins lineair kan opbouwen zoals bij de drc cup prep.

Bonks
100kg 3 dubbels ez

Seated goeiemorgens.
Lekker om deze weer te kunnen doen hoor.
140kg 6 reps 5 sets

Max grip bonks
55kg 8 reps 4 sets.

Genoeg benchvolume i ieder geval en gaat steeds beter daar.
Morgen incline bonks en deadlifts mocht ik een sleutel van iemand kunnen fixen ivm eigenaren die in Luxemburg zijn voor het roque materiaal

• #2.556
Nieuwe plates binnen en wat powerbars.
20180702_120500.jpg

Traint weer wat lekkerder.
Bench
100kg 4 sets 3 reps ez.

Squat
120 en 140kg x 5reps
160 kg 3 reps
160 kg 7 reps
160 kg 5 reps
160 kg 6 reps
160 kg 4 reps
160 kg 8 reps
Beetje problematisch qua mossels.

Bonks
90kg 4 reps 4 sets

Max wijdte bonks
50kg 8 reps 5 sets

Seated cm
120 kg

120 kg bw trouwens met kleding aan en na het trainen. Weegschaal thuis is stuk dus dit is maar mijn meetmomentje geworden.
20180702_133053.jpg

Goeie squats :)
Mocht vandaag dezelfde sets doen op bench. Kapot gaan...

• #2.558
Kickboks les weer. 1e keer dat er een berg cardio met gewichten en bw bij zat. Leek voor mijn gevoel een half uur te duren voordat we iets normaals gingen doen. Niet echt optimaal na die squat sessie van gisteren.

Anderhalf uur erna wel gewoon kunnen boksen. Met het laatste half uur wat meer ellebogen werk. Succes met benchen morgen Lloyd.

Kickboks les weer. 1e keer dat er een berg cardio met gewichten en bw bij zat. Leek voor mijn gevoel een half uur te duren voordat we iets normaals gingen doen. Niet echt optimaal na die squat sessie van gisteren.

Anderhalf uur erna wel gewoon kunnen boksen. Met het laatste half uur wat meer ellebogen werk. Succes met benchen morgen Lloyd.

Heb daar zn t*ring hekel aan als ze dat doen bij lessen. Wel ziek lange les trouwens of lijkt dat zo?

• #2.560
Heb daar zn t*ring hekel aan als ze dat doen bij lessen. Wel ziek lange les trouwens of lijkt dat zo?
Van half 8 tot 9 uur ofzo inderdaad.
Was ook de eerste keer dat ze dit zo deden. Best onnodig imo als je zelf al 4 keer in de week traint. Hopelijk was dit eenmalig.

Terug
Naar boven