ryan r
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.778
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Super goede squat en dan bench...?Squat
160kg
2 reps 4 sets
150kg
2 reps 4 sets
Bench
95kg
2 reps 5 sets
Hoe komt dit?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super goede squat en dan bench...?Squat
160kg
2 reps 4 sets
150kg
2 reps 4 sets
Bench
95kg
2 reps 5 sets
Denk dat ik als max nu het volgende heb met hoe alles gaat.
Jeuzus die squat van jou! Ongelofelijk, ik zou in 2en breken.Denk dat ik als max nu het volgende heb met hoe alles gaat.
Squat 200
Bench 125
Deadlift 230
Houd mijn kont nooit goed op de bank voor 3 witte lichten bij meer gewicht.
Voelt wel makkelijk aan maar die billen moeten op de bank blijven
Bench is nooit goed geweest.
Vroeger met 30 kg BW meer met de regels:
Squat 240
Bench 145
Deadlift 250
Huh, nu is je bench opeens beter dan die van mij. Zei je laatst niks overSquat
3 reps 4 sets 170kg
Bench
3 reps 4 sets 105kg
Squat
5 reps 4 sets 145 kg
Logpress van 85 kg geprobeerd, net An.
Uit shirt gescheurd nieuw shirt gekocht groetjes

Ha thanks, de trainingen erna liet ik ook een hogere bench noteren dan waarop je me had geciteerd.Huh, nu is je bench opeens beter dan die van mij. Zei je laatst niks over
Netjes hoor.
Wat is je bw? En hoe lang train je?Ha thanks, de trainingen erna liet ik ook een hogere bench noteren dan waarop je me had geciteerd.
Volg gewoon het programma en af en toe verhoog ik op de dag op basis van RPE.
Dat verhoogde ik de laatste zoveel dat ik mijn maxes flink hoger heb gezet. Squat kom ik mezelf nu wel enigszins tegen. 180 vorige week vrijdag voor dubbels ging te moeilijk .
Nieuwe strongman dumbell niet geprobeerd?
Ja die zeker geprobeerd, was even zoeken om die 45 kg op mijn schouder te krijgen door de dikte handvat. Maar goed te doen
Ik train specifiek voor powerlifting, wel iets meer volume en minder zwaar werkgewicht dan de norm is.Wat is je bw? En hoe lang train je?
En je doet alleen maar the big lifts?
Wel lekkere manier van trainen hoor.
trainen op 2 reps, is dat efficient om power op te bouwen? En hoe kapot ben je na die 5 sets met 2 reps? Hoe hoog is je RPE steeds?Bench
2 reps 5 sets 105kg
6 reps 4 sets 85kg
Squat
2 reps 5 sets 170kg
Rpe bij deze training genoteerd, ben nooit echt kapot of heb spierpijn maar dat is ook niet de bedoeling met wat ik aan het doen ben hier met sterker worden.trainen op 2 reps, is dat efficient om power op te bouwen? En hoe kapot ben je na die 5 sets met 2 reps? Hoe hoog is je RPE steeds?