- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O die zei dat ik de goede kant op ging en dat alle punten weg waren, voelde ook prima hoorAls je een vrouw was zou ik zeggen: klinkt alsof je bekken scheef staat..
Maar dat is ongeveer ik daar meer ervaring mee heb.
Ben je nog onder behandeling of dacht je: ergste is eraf... Komt wel weer een volgende afspraak?
is alleen nog kwestie van opnieuw opbouwen en wennen en mezelf even tegenhouden.Ja enorm leuk die cursus.
Oja, Bourgondisch carnaval en Nederlandstalige muziek 🤮Ja enorm leuk die cursus.
Kan nog steeds niet zo goed tegen Nederlandstalig en hossende mensen maar goed. Praalwagens deden veel goed
Je bent nog steeds welkom hoor bij het zomercarnaval in rotterdamKan nog steeds niet zo goed tegen Nederlandstalig en hossende mensen maar goed. Praalwagens deden veel goed

Ik heb mijn hele leven in zuid Holland gewoond en weet dit verschil nietSpeed bonks 🤣
Ik doelde trouwens op verschil Bourgondisch en Rijnlands carnaval 😋

Heel kort door de bocht: bourgondisch carnaval in Cafe en zalen, eenvoudig verkleed, van oorsprong bedoeld om elkaar belachelijk te maken. Kleuren verschillen per stad. Rijnlands gebaseerd op Venetië, uitgebreide onherkenbare kostuums, buitencarnaval, andere tradities met de Raad van 11, oude wijven en meer rare tradities die terug vallen te leiden op het ludieke protest tegen de Pruisen. kleuren altijd rood, geel en groen.Ik heb mijn hele leven in zuid Holland gewoond en weet dit verschil niet![]()
Ah dank je wel, dit had ik echt niet geweten haha.Heel kort door de bocht: bourgondisch carnaval in Cafe en zalen, eenvoudig verkleed, van oorsprong bedoeld om elkaar belachelijk te maken. Kleuren verschillen per stad. Rijnlands gebaseerd op Venetië, uitgebreide onherkenbare kostuums, buitencarnaval, andere tradities met de Raad van 11, oude wijven en meer rare tradities die terug vallen te leiden op het ludieke protest tegen de Pruisen. kleuren altijd rood, geel en groen.