- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ging even proberen met belt om en wat wijdere stand vandaag. Voor de belt zelfs knee wraps wijdte gesquat maar dat was een beetje met lichte stanky shaky knie
![]()
Lloyd goed dat je nu ook aan je balans en stabiliteit werkt! Goede workout daar op de Skyline van roffa.
Soon 240 squat!!

Heb je je wel ingeschreven voor de meet onder de naam van team zalmige mosselbeer?Zei je bij elke rep 'groet jan' bij de goeie morgens?
Heb je je wel ingeschreven voor de meet onder de naam van team zalmige mosselbeer?
Nee ik ook niet maar kan wel alleen via de mail en is denk ik wel goed gegaan want bij mij zei hij het in de gym pas. Misschien vragen of het zeker is? Vorige keer kreeg ik wel een paar weken voor aanvang alle regels en het programma gemaild.hoor je trouwens een email terug te krijgen van fox?
heb namelijk niets meer gehoord.
Nee 4x6 plus 6 reps vanaf knie x180
Was dat het geheim van die 270 van je

''Brb 270 dl op foxgym plmeet
Moet wel lukken met alle morele support van @Hoody @meaantje @Jack 3D @BeastMode0N @Spanning Tree Brb squat opener doorgeven op 190 omdat anders 1e groep.