- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In
Moet wel lukken met alle morele support van @Hoody @meaantje @Jack 3D @Spanning Tree Brb squat opener doorgeven op 190 omdat anders 1e groep.
HuhMoet wel lukken met alle morele support van @Hoody @meaantje @Jack 3D @BeastMode0N @Spanning Tree Brb squat opener doorgeven op 190 omdat anders 1e groep.
Huh kan je dat etenEerst maar eens gains maken met mijn (zelfgemaakte) yogaprogramma Lloyd![]()
Kloothommel
Wow best groot groepje voor in de eerste groep :$

Volgens mij was de laagste Squat opener iets rond de 130/140 van die 2e groep de vorige keer
Volgens mij was de laagste Squat opener iets rond de 130/140 van die 2e groep de vorige keer
Eerste waren de vorige keer haast alleen vrouwen dus ik hoop het ook ja
Rip, ik squat misschien net 140 met veel gelukEerste waren de vorige keer haast alleen vrouwen dus ik hoop het ook ja
Goed nieuws, voorlopig maar 2 vrouwen die meedoen.
Met de deadlifts van woensdag in m'n rug nog voelende was het wel een behoorlijke pomp wat ik er mee kreeg ja. Maar nog een weekje op het programma doorgaan en dan de laatste 5 weken ingaan met de wedstrijdprep
Ben weer eens Veel te zalmig. Dat kwam lekker goed naar voren omdat ik een te klein Bjorn Börg onderbroekje aan had met een roze zwart motiefje