- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja echt sm kelder achtig jaGoeie skaats weer, Lloyda. Als dat allemaal vrij easy gaat is dat wel een lekker idee. Wel een hardcore back extensions met 20 kg chain!
Anders met jou wel
Ik vrees dat al mijn Bench beurten afgekeurd gaan worden door @Beowulf maar dat het wel over de 600 kan gaan als ik die 130 Bench haal aanstaande trainingWe gaan het zien
Denk dat 170-100-220 oid er wil inzit
Dinsdag 105% gaan benchen en deadliften dus kijken hoe ver ik daar op gegaind benbohh mirin squat gainz.
beetje jammer dat je bench en DL niet echt sterker zijn dan die van mij maar wel 30kg meer squat, anders was het nog spannend geworden.
Ja m'n hoortoestellen poppen uit m'n oren als ik met m'n hoofd naar beneden lig en druk zetKomt goed man, als je nu wel gewoon de commando's opvolgt....heb al idee hoe we dat beste kunnen doen maar spreek je daar nog wel over.
Dus dat gaat op gevoel worden denk ik.Gewoon vasttapen met ducttape om je hoofd. Good2goJa m'n hoortoestellen poppen uit m'n oren als ik met m'n hoofd naar beneden lig en druk zetDus dat gaat op gevoel worden denk ik.

Dat was gewoon 1 set met 10 reps erin. Maar bij deadlifts en Squats op 85% pak ik vaak wel tussen de 10 en 15 minuten rust.Hoe lang rust pak je tussen je setjes als je 10 singles doet?
Heb de maandagtraining zondag gedaan zodat de woensdagtraining op dinsdag gedaan kan worden ivm onderzoek in het ziekenhuis
Heb de maandagtraining zondag gedaan zodat de woensdagtraining op dinsdag gedaan kan worden ivm onderzoek in het ziekenhuis

Ja morgen om 2 uur ja. Ja ze gaan kijken hoe goed mijn gehoor nog is en wat de mogelijkheden zijn ivm eventuele implantaten of toestellen.Huh je ging toch 2 uur ttennen vandaag?
En welk onderzoek?
Ja morgen om 2 uur ja. Ja ze gaan kijken hoe goed mijn gehoor nog is en wat de mogelijkheden zijn ivm eventuele implantaten of toestellen.