AndroidHealthClinic

NSFW! Road 2 heel blijven binnen -105KG

• Topic Starter Topic Starter
Vind je dat serieus een succesrestaurant..?
.. Vergeleken met een jaar of 5 geleden zijn ze echt retarded aan het doen met kleine porties voor een duurdere prijs.. :sad:
Had er al eens duidelijk mijn mening over gegeven in het log van marvin en kan mij weer geheel aansluiten daarin. Het snerend benoemen in mijn logupdate van het all you can wait concept gaf het al aan. Uur gewacht op je eerste best grote hoeveelheid friet met spareribs van de ayce. Moet wel zeggen dat je voor 11 euro onbeperkt spare ribs kon eten en dat dat natuurlijk helemaal niet verkeerd is voor de gemiddelde student. Zaakje zat dan ook helemaal vol met studenten.

Woensdag training vandaag gedaan omdat 4 verjaardagen deze week. Gl hf

Deficit deadlifts vanaf 15 kg bumper platen hoogte nu met matten maar even neergelegd omdat anders beetje instabiel
3x160
2x4x 170

Bench
Gaat wel heel makkelijk nu met de nieuwe vorm
2x4x 100
Voelde aan alsof ik met oude vorm 80 kg aan het stoeien was.

Deadlift vanaf blokken en 15 kg bumpers
2x2x 220
1x2x 230
2x230 was niet heel tevreden met Hoe de eerste rep omhoog ging dus heb maar even de lift gereset en ging stukken cleaner omhoog.

Beetje tricep overhead extensions met full stack en touw
10x5

Energiedipje en kwam niet makkelijk op diepte zoals anders. Teveel hout gegooid vandaag enzo.

Squats
4x 135
3 x160
2x4x175

Bench
6x4x90

Triple set schouders bestaande uit
12 front raises db seated
12 reverse fly db seated
12 bommetjes seated
3 setjes en 6 kg dbs
De burn en mmc is echt niet te overtreffen nu. Wow echt sick.

Naarmate de training vorderde ging het wel wat beter. Maar merk wel dat ik een hoop km in de benen heb van deze week.

Gaat lekker hier kerel, sterke kleihomp ben je er een!

Woensdag training vandaag gedaan omdat 4 verjaardagen deze week. Gl hf

Deficit deadlifts vanaf 15 kg bumper platen hoogte nu met matten maar even neergelegd omdat anders beetje instabiel
3x160
2x4x 170

Bench
Gaat wel heel makkelijk nu met de nieuwe vorm
2x4x 100
Voelde aan alsof ik met oude vorm 80 kg aan het stoeien was.

Deadlift vanaf blokken en 15 kg bumpers
2x2x 220
1x2x 230
2x230 was niet heel tevreden met Hoe de eerste rep omhoog ging dus heb maar even de lift gereset en ging stukken cleaner omhoog.

Beetje tricep overhead extensions met full stack en touw
10x5
Wat heb je veranderd dan aan je bench vorm?

Ja wijder gepakt. Meer archen en meer richting mijn buik op ipv borst voor optimale bonks Gains.
Nice, lees dit ook steeds vaker dat wijder pakken, morgen ook maar eens proberen. Pak je de stang met je duimen aan de buitenkant van de ringetjes?

Banken
2x4x 105

Squats
3x 4x180
Filmpje komt zo online van laatste set.
Voelde beetje moe eerst maar wel lekker doorgegaan.

Banken.
2x4x110
Paar met commando geoefend omdat ik een beetje de neiging heb de stang zonder al te veel spanning hem ergens ver in m'n body te laten inzinken. No homo

Cable flys op mmc
8x5x mmc

Back extensions met stok
8x5x stok en bw en heel erg knijpen in mijn reet bovenaan. Wel dikke back pump Rip.

Toen uur lang roddelen aan de bar record gezet met @Spanning Tree

Wie was setsxrepsxweight?

roddelnicht

grinnik, ik ben me van geen kwaad bewust ;)

hoe is het verder beertje?
Hoor nu een stuk beter met nieuwe toestellen. Alleen stage zat er helaas niet meer in dus nu fulltime werken en 4 keer pw liften. En hou dat wel heel goed en steady vol.

heb je nieuwe CI's laten plaatsen? en volgt stage nog wel of niet?
4 keer per week liften klinkt wel " yummie yummie yummie, delicious" om met Dora te spreken

Terug
Naar boven