AndroidHealthClinic

NSFW! Road 2 heel blijven binnen -105KG

• Topic Starter Topic Starter
heb je nieuwe CI's laten plaatsen? en volgt stage nog wel of niet?
4 keer per week liften klinkt wel " yummie yummie yummie, delicious" om met Dora te spreken
Nee gewoon nieuwe hoortoestellen. Werken voorlopig nog zo goed naar mijn gevoel dat een ci mij niet nodig lijkt. Maar ga binnenkort naar het Erasmus voor alle testen omtrent mijn gehoor en deze beslissing.

Nee gewoon nieuwe hoortoestellen. Werken voorlopig nog zo goed naar mijn gevoel dat een ci mij niet nodig lijkt. Maar ga binnenkort naar het Erasmus voor alle testen omtrent mijn gehoor en deze beslissing.

Wat voor gehoor verlies heb je? Welke frequenties en hoeveel dB afname?

Wat voor gehoor verlies heb je? Welke frequenties en hoeveel dB afname?
Door een zuurstoftekort bij de geboorte dmv het aanbrengen van een vacuüm systeem vanwege de omvang van mijn hoofd :o . Maar heb de uitslagen van de nieuwe testen niet maar vooral veel verlies op de hoge tonen en ik dacht dat ik vanaf 80 Db iets kon horen.

Door een zuurstoftekort bij de geboorte dmv het aanbrengen van een vacuüm systeem vanwege de omvang van mijn hoofd :o . Maar heb de uitslagen van de nieuwe testen niet maar vooral veel verlies op de hoge tonen en ik dacht dat ik vanaf 80 Db iets kon horen.

Damn dat is idd wel extreem. Ik heb 30-35 dB verlies links en 5-10 rechts, voornamelijk lage tonen. Vind het al heel irritant, maar is dus niets bij jouw klachten. Goed dat gehoorapparaat werkt, je moet het ijzer wel een beetje horen natuurlijk.

Beste adellijke bezoekers.
1e week comp prep sheiko

Deficit deadlift
3 x160
2x2x 170

Bonks
3x4x 105
Super makkelijk weer.

Deadlift vanaf dozen
3 x170
2x2x 200
1x220
1x2x 240
Ging wel erg makkelijk allemaal en was een beetje boos op iedereen omdat er toch wel heel veel dagjesmensen/idioten rondliepen in de gym.

Ezkatka boys. Vrijdag 190 squatten enn volgende week de minimeet bij fox omdat @Spanning Tree en ik gaan maxen en @hoxyz en @BeastMode0N in hun 3e week sheiko zitten dan en vakantie groet.

240 van dozen? Lekker hoor

Gewoon op tijd komen voortaan was ezkatka rustig vanochtend, lekker kunnen liften supersetten met eleiko en texas powerbar, #leefdeleef

Ik gebruik altijd Lloyd

Squats
2x2x 175
1x3 x190
Beide moeiteloos
Uitlopen was wel het moeilijkste deel ervan.

Bench
2x2x 105
2x 110
2x 115
2x 120 (pr gerept met al het gemak van de wereld)
2x2x 105

Heerlijk training en mezelf beloond met 4 kg aan whey. Alles ging erg makkelijk en mooi gevoel en alles na toch een pittige werkweek en een berg gereis deze week.

Shoutout naar @Beowulf voor het redden van mijn knee sleeves

netjes man. Koekoek goeie bank

4kg whey in 1x genakt?

Vandaag waren de sheikogoden met ons, mooi trouwens dat je je sleeves nog hebt!

Terug
Naar boven