AndroidHealthClinic

NSFW! Road 2 heel blijven binnen -105KG

JVDB_kids_450.jpg

Goede shredz

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.045
Vandaag lekkere 90%ers gedraaid.

Bench
70kgx5
80kgx4
90kgx3
105kgx2x2
110kgx1
115kgx1x2
105kgx2x2
Hard allemaal

Deadlift
120kgx3
150kgx3
170kgx3
190kgx2x2
205kgx1 op film
215kgx1x2
Ging hard allemaal

Triceps overhead extensions
Full stackx8x4

124.8 kg bw vanochtend woeeehhh

Laatst bewerkt:
  • #1.046
Jongens. Nog meer goed nieuws in de vorm dat ik met de nieuwe hoortoestellen te weinig uit een ci kan halen om mijn levenskwaliteit te verhogen. Dus leggo zonder revalidatie enzo.

• #1.047
Laatste training voor de zeeuwse mockmeet met
@tymboo @Spanning Tree @Zeenius @Jacked And Tan @dikkemick079 @hoxyz en een berg anderen. Mooie atmosfeer vanavond. Anders dan anders.

Squat
5x70
5x120
4x150
2x170
1x4x170
1x3x185
Ez lifts en lekker snel en de laatste op commando

Bench
110x2x5

Berg mensen aangemoedigd en geholpen enzo. Toen lekker gegeten enzo.

124.6 na een hele dag eten en met kleding sleeves en schoenen zonder sokken aan.

Ezalles

goed met mij gelift ook

huh

Goeie most musculair onder het fakenatty licht.

Ezkatka, was leuk man

• #1.052
Had zelf ooit eens gehad dat de hele gym keek naar een pr op de squat maar dat was niet zo massaal als bij jou. Echt nice om mee te maken en ook zoals het zou moeten in een gym als mensen rond hun 100% gaan werken op zo'n niveau.

Had zelf ooit eens gehad dat de hele gym keek naar een pr op de squat maar dat was niet zo massaal als bij jou. Echt nice om mee te maken en ook zoals het zou moeten in een gym als mensen rond hun 100% gaan werken op zo'n niveau.

Ja was tof man! Ik maak wel wat lawaai ook, dat scheelt misschien lol

Was wel geinig loit. Irl ben je een huge ass zalmige mosselbeer. Ben wel blij met mn nieuwe bankpress pr
Maar jammer dat jullie mij overhaalde om hongkee en kapsalon te eten. Nu word ik nog dikker en kan ik morgen niet naar het strand :(
Volgende keer maar gwn mn eigen bakjes voedsel mee net als remco en zeena

• #1.057
Was wel geinig loit. Irl ben je een huge ass zalmige mosselbeer. Ben wel blij met mn nieuwe bankpress pr
Maar jammer dat jullie mij overhaalde om hongkee en kapsalon te eten. Nu word ik nog dikker en kan ik morgen niet naar het strand :(
Volgende keer maar gwn mn eigen bakjes voedsel mee net als remco en zeena
Goed bezig geweest inderdaad. Lekker veel gewicht verplaatst.

Damn. Klinkt als een gezellige meet zeg :D Er zijn een hoop mooie gewichten verplaatst en zo te lezen is er ook flink gegeten huehue :P. Heb jij je een beetje in kunnen houden ouwe cutter? :knipoog:

• #1.059
Damn. Klinkt als een gezellige meet zeg :D Er zijn een hoop mooie gewichten verplaatst en zo te lezen is er ook flink gegeten huehue :P. Heb jij je een beetje in kunnen houden ouwe cutter? :knipoog:
Heb een bordje met witte rijst op met een berg vlees en een cola light ernaast. Gewoon nog allemaal netjes binnen m'n kcal. Was wel echt verdomd blij met 124.7 in de avond gewogen met kleding aan. Voel me nu ook op de 1 of andere manier veel knapper ook.

Heb een bordje met witte rijst op met een berg vlees en een cola light ernaast. Gewoon nog allemaal netjes binnen m'n kcal. Was wel echt verdomd blij met 124.7 in de avond gewogen met kleding aan. Voel me nu ook op de 1 of andere manier veel knapper ook.

Zo, zo! Respect hoor :thumb:.

Mwhaha. In b4 ectolloyd in 2017!!

Terug
Naar boven