- Waardering
- 7.874
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Huh?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huh?
Snap het niet man
Had zelf ooit eens gehad dat de hele gym keek naar een pr op de squat maar dat was niet zo massaal als bij jou. Echt nice om mee te maken en ook zoals het zou moeten in een gym als mensen rond hun 100% gaan werken op zo'n niveau.
Had zelf ooit eens gehad dat de hele gym keek naar een pr op de squat maar dat was niet zo massaal als bij jou. Echt nice om mee te maken en ook zoals het zou moeten in een gym als mensen rond hun 100% gaan werken op zo'n niveau.
5 cameraploegen eromheen ookJa was tof man! Ik maak wel wat lawaai ook, dat scheelt misschien lol

Ja was tof man! Ik maak wel wat lawaai ook, dat scheelt misschien lol

Goed bezig geweest inderdaad. Lekker veel gewicht verplaatst.Was wel geinig loit. Irl ben je een huge ass zalmige mosselbeer. Ben wel blij met mn nieuwe bankpress pr
Maar jammer dat jullie mij overhaalde om hongkee en kapsalon te eten. Nu word ik nog dikker en kan ik morgen niet naar het strand
Volgende keer maar gwn mn eigen bakjes voedsel mee net als remco en zeena
Heb een bordje met witte rijst op met een berg vlees en een cola light ernaast. Gewoon nog allemaal netjes binnen m'n kcal. Was wel echt verdomd blij met 124.7 in de avond gewogen met kleding aan. Voel me nu ook op de 1 of andere manier veel knapper ook.Damn. Klinkt als een gezellige meet zegEr zijn een hoop mooie gewichten verplaatst en zo te lezen is er ook flink gegeten huehue
. Heb jij je een beetje in kunnen houden ouwe cutter?
![]()
Heb een bordje met witte rijst op met een berg vlees en een cola light ernaast. Gewoon nog allemaal netjes binnen m'n kcal. Was wel echt verdomd blij met 124.7 in de avond gewogen met kleding aan. Voel me nu ook op de 1 of andere manier veel knapper ook.