Fitness Seller

NSFW! Road 2 heel blijven binnen -105KG

Zonder je video te beoordelen, mij zeiden ze eens: als je twijfelt aan de diepte was het niet diep genoeg. :o

Diepte is een stuk beter inderdaad, mooi dat het helpt

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.345
Vandaag bij PHD getraind.

Log lift
60kgx5
70kgx3
80kgx3
80kgx3
80kgx2
80kgx2

Band flip
Band (280 kg)x3x6 (sets)

Steen gooi
80kgx1x5

Yoke ohp van 110 kg
Beetje halve reps :(

Duckwalk met immens moeilijk vast te houden zandzakken.

Paar keer op en neer.
20161009_184652.jpg

Epic shirt is epic

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.346

Die blokjes onder de band, bwahahahaha :roflol:

Lijkt me een beetje vervelend, band wel stuk makkelijker zo?

Hoezo dan? Vond hem juist wat lastiger.

Onzin. De moeilijkste banden zijn doorgaans waar je de vingers niet onder krijgt en je 'em dus eerst een stukje met je schouders/lichaamsgewicht moet liften om je vingers eronder te krijgen, dus ja, ik vind dit gewoon keihard cheaten.

die band was zonder blokjes al echt pis easy om te flippen, hoezo nu ineens blokjes eronder dan?
wel verstandig om het nu op het beton te doen gaan er geen auto alarmen meer af

Denk dat je het vooral jezelf moeilijk maakt nu ik naar je vorm kijk, je doet een soort sldl. Zou veel dieper zakken met je heupen en meer naar voren duwen.

Denk dat je het vooral jezelf moeilijk maakt nu ik naar je vorm kijk, je doet een soort sldl. Zou veel dieper zakken met je heupen en meer naar voren duwen.
Dit!

Heb de blokjes eronder gedaan omdat ik een dikkere band nodig heb om de juiste techniek te leren. Dit ding is te dun en dan ga je de band met een deadlift techniek (foute techniek) omhoog brengen.
Alan Thrall legde dat mooi uit in zijn tireflip tutorial. Met blokjes is de band 60cm hoog en kun je je schouders tegen de band drukken om zo vanuit je heupen door de band heen te drukken.
Een dikkere band staat op de wenslijst en tot die tijd kunnen we de juiste techniek oefenen met de blokjes. :D

Deze tire is altijd heel easy voor je handen geweest, nieuw profiel dus zonder problemen kreeg je je vinger eronder.

Oh ja we hebben het gedaan omdat we graag keihard cheaten. :roflol:
Komt allemaal door die Lloyd, die blijft lelijk flippen zelfs met die blokjes.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven