MuscleMeat

NSFW! Road 2 heel blijven binnen -105KG

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.361
Training van 3 uur weer :roflol:

Squats
70kgx5
100kgx5
125kgx4
145kgx3
145kgx3
175kgx3
175kgx3
175kgx3
175kgx3
175kgx3
175kgx3

Bench
70kgx5
75kgx4
85kgx3
85kgx3
100kgx3
100kgx3
100kgx3
100kgx3
100kgx3
100kgx3

Incline cable flies
20kgx8x5

Squats
100kgx5
120kgx5
150kgx5
150kgx5
150kgx5
150kgx5
150kgx5

Ramdiepe goeiemorgens
85kgx5x5

• #1.364

ik weet niet of het al eens gesuggereerd is, maar is het niet een idee om iets smaller te gaan staan zodat je qua mobiliteit waarschijnlijk wat makkelijker op diepte komt

blijft namelijk randje dit denk ik, is moeilijk te zien natuurlijk

• #1.366
ik weet niet of het al eens gesuggereerd is, maar is het niet een idee om iets smaller te gaan staan zodat je qua mobiliteit waarschijnlijk wat makkelijker op diepte komt

En die van opzij gefilmd van van de week? Dit was meer voor mezelf dat ik het idee had heel erg scheef stond met de barbell.

• #1.369
Djeeez wat een Squat volume weer. Het viel mij ook meteen op dat je onwijs wijd staat. Voeten wat dichter bijelkaar en de tenen dan wat verder uit elkaar? :)

• #1.371
Dem Sumo squats :o

Eens, op deze manier blijf je met je diepte kloten Lloyd..
Stuk smaller en je hoeft niet meer constant aan je diepte te denken en kan je gaan richten op pr's ipv angst voor rode lampen.

• #1.374
Eens, op deze manier blijf je met je diepte kloten Lloyd..
Stuk smaller en je hoeft niet meer constant aan je diepte te denken en kan je gaan richten op pr's ipv angst voor rode lampen.
Ben benieuwd hoe dat gaat vrijdag. Had altijd het idee makkelijker op diepte te komen met deze wijdte.

Ben benieuwd hoe dat gaat vrijdag. Had altijd het idee makkelijker op diepte te komen met deze wijdte.

Met die wijdte moet je voor je gevoel atg squatten om daadwerkelijk diepte te hitten. Gewoon even experimenteren, je kan altijd terug naar je wide-stance als de rest niet bevalt.

Ik zeg goed bezig man! Heerlijke training en squatten vind ik er goed uitzien. Wel/niet op juiste hoogte kan misschien discutabel zijn voor sommigen maar ik zeg top!

Vooral nu je wat minder dik bent zit die pens ook minder in de weg bij een smallere stance.

Ja geen idee. Had voor mijn gevoel wel het idee al wat smaller te staan dan normaal.

Hoe smal zou je aanraden te gaan staan?

Gewoon een beetje mee vogelen. Je squat twee of drie keer per week toch? Ga je op 1 van die trainingen eens wat smaller staan en kijken hoe het voelt. Je hebt voorlopig genoeg tijd om te experimenteren.

Terug
Naar boven