MuscleMeat

NSFW! Road 2 heel blijven binnen -105KG

wowe kwaliteit van trennings is wel goei nu, goei

• Topic Starter Topic Starter
hoi 1 rm openers getrend, had wel beetje boel back pump snel door log lift en c&j van het weekend maar goed, ging allemaal erg makkelijk.

beetje opwarm enzo voor alles,

squat: paar keer 160 met boel snelheid
bench: 100 kg met genoeg snelheid
deadlift: ondanks backpump snelle 190 kg gelift.

Was wel even wennen zo met de eleiko bar op deadlift, maar vond het wel fijner imo

Squat misschien wel wat hoger opeen evenals deadlift kan het ook zo laten natuurlijk.

tijd om te cutten lloyd srs

srs

:roflol:

Verslagje pl meet fox gym

Opwarmen met 150 beetje eenvoudig voor squats

eerste beurt met 160 ging wel snel maar bleef onderin erg lang wachten om denk ik op de juiste diepte te zitten, voetstand wel goed, maar vergeten om de hap lucht in te ademen rip

170 stond ik veel te smal, beetje olympic haast maar ging wel makkelijk.

185 kwam wel voor mijn doen omhoog, maar had het start signaal niet gehoord dus afgekeurd.

Had voor mijn gevoel wel een hoop over op squat. Alsnog van 170 naar 185 gegaan op 3 weken sheiko, geen wraps of belt om dus ook hierin kan ik nog wat kilo's pakken

Benchdrama was drama

openen met 100 best gemakkelijk, maar hier het startsignaal niet gehoord dus telde niet
erna was ik op de 110 zo erg aan het focussen op het gebaar voor het startsignaal dat er geen enkele focus meer naar mijn lichaam ging.

Deadlift.

Opwarmen met 180 heel makkelijk, maar dacht dat ik met de eleiko bar wat meer moeite zou hebben (tegendeel bleek waar, vond het juist makkelijker).

Dacht dat de aard van de competitie niet zo heel serieus zou zijn dus wilde op mijn sokken deadliften, dat mocht echter niet. Dus heb ik maar mijn basketbalschoenen met een hak aangehad bij de deadlifts.

190 heel eenvoudig maar onwennig door het schoeisel dus maar niet te zwaar gegaan voor de 2e beurt.
200 heel eenvoudig maar een beetje te ver van het lichaam af imo
210 ging makkelijker omhoog dan de 190 dus ik denk dat hier echt stukken meer in had gezeten.

Dus in totaal op de squat 15kg en de deadlift 20 kg erbij met ruimte over voor meer.Bench gelijk gebleven maar dat had ik wel verwacht ergens.

wel een medaille erbij voor in de trofeekast

bw was 125 en in principe pas 3 weken bezig geweest met een wat serieus pl schema :roflol:

ich bin in.

goed gelift broeder.

toch prima resultaten. wou er graag bij zijn, maar kwam ongelukkig uit.

voortaan bij lage reps af en toe gewoon iemand vragen voor signalen, dan weet je waar je aan toe bent.

Een medaille? Omdat je de enige was die in die bw group lifte gok ik :roflol:?

nou ja gaat dr om dat je vooruit gaat nu toch

leuk dat je eerste wedstrijd heb gedaan man. In.gif

Zonde van die afgekeurde beurten maar zenuwen speelde je ook erg parten. Bij een volgende meet zal het hopelijk een stuk minder zijn en toch progressie gemaakt daar gaat het om.

Weer begonnen met sheiko 37 31 32

Maxes veranderd en gaan maar weer.
Had het idee dat de training van vandaag niet al te zwaar was qua % dus wel goed te doen imo.
Chest muscles waren machine flies op meerdan een halve stack zoiets
Gm geen tijd meer voor
wp_ss_20151012_0002.png

goei

Au me nek groetjes

Terug
Naar boven