Fitness Seller

Road to 10% | Intermittent Fasting

Bezoekers in dit topic

tetterpopko

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
17 apr 2012
Berichten
1.182
Waardering
363
Lengte
1m84
Massa
89kg
Vetpercentage
16%
Na veel dubben toch maar besloten om een logje te gaan bijhouden. Mede om mijn progressie goed bij te houden en wat actiever te worden op het forum.
Goals
Bench 110kg
Skwaaaat 160kg
Deadlift 200kg
10% bf

Huidige stats
Bench 90kg
Skwaaaat 130kg
Deadlift 170kg
20%+ bf Heb dit niet laten meten
93 kg 1,83

Nu wil ik dus strenght goals maken en dalen in bf. Door langzaam te cutten hoop ik dit te kunnen behalen. Ik heb geen goal wanneer ik dit voor elkaar wil hebben dus ik doe het allemaal lekker rustig en steady.
Dagelijks eet ik rond de 2300 calorieën.
45% carbs
30% vetten
25% eiwitten

De reden dat ik voor IF heb gekozen is omdat ik best goed zonder eten kan in de ochtend. Daarbij loop ik stage van 8 tot 5 en kan ik om 3 uur dus lekker mijn eerste meal pakken en direct vanaf stage door naar de gym. Plus geen ontbijt te hoeven maken is extra lang slapen. Win win dus.
Voor nu wil ik cardio nog even laten voor wat het is. Ik fiets dagelijks zo'n 12km naar stage, gym en huis. Tenzij ik merk dat mijn gewicht niet zakt dan zal ik cardio gaan toevoegen.

Ik heb niet een vast voedingsschema waar ik me dagelijks aan hou. Wel probeer ik alles uit goede producten zoals eieren, kip, pasta wat ik wel standaard eet zijn wraps.

Waar ik denk vooral tegen aan te gaan lopen is de bench, ik heb hier altijd moeite mee gehad. Mede vanwege het ontwrichten van mijn schouder een paar jaar geleden.

Wat mijn trainingsschema betreft ga ik full body workouts om de dag doen omdat dit mij in het verleden al veel kracht toename heeft bezorgt.

Let the logging begin!

(pics komen soon)

Met dank aan meaantje voor het schema
 

Bijlagen

  • Meaantje Methode.xlsx
    14,4 KB · Weergaven: 216
Laatst bewerkt:
Met vandaag op het menu

Squat 97,5 x3x5
Bench press 67,5 x5x5
Deadlift 127,5 3x4
Pull up bw x3x8
Db bench 8x3
Db fly 8x3

Nu eerst een dikke burger erin mikken en straks knallen
 
Pfoe volle gym vandaag zeg dan maar even wachten tussendoor

Skwaaats 97,5 x3x5
10x60kg warmup
6x80kg warmup
Werk setjes van 97,5kgx5x5
Voelden behoorlijk zwaar aan, helaas geen riem bij de basic fit helaas pak er altijd veel betere skwaaaats mee in de gym in mn home town.

Bench press 67,5 x5x5
15x50kg warmup
10x60kg warmup
Werk setjes van 70kgx5
2.5kg meer dan programming maar kwam perfect uit op elke 5e rep, niet tot failure maar ook niet te easy

Deadlift 127,5 3x4
Niet teveel opgewarmd
8x110kg als warmup
Op dit moment kwam ik erachter dat in het programma de reps vooraan staan en sets achter dus heb ik 127,5kgx4x4 gedaan just to be sure
Voelden wel lekker aan ondanks dat ik nog nooit en skwaaats en deads op 1 dag heb gedaan.
Pull up bw x3x8
Voor mij een oefening die ik veeeelste weinig doe. Sinds wij thuis in het studentenhuis een pull up stang hebben al wel vaker dan voorheen but still..
De laatste 2 setjes steeds de 3e rep een grinden, geeft al aan hoe slecht ik hier in ben.
Db bench 8x3
30kg Dumbells x8
3 setjes lekker op het aanspannen gericht niet te heavy, altijd moeite met het omhoog krijgen bij de eerste rep als je net gaat liggen.
Db fly 8x3
14kg dumbells x8
3 setjes ook hier weer extreem gericht op het aanspannen van de borst spieren, lekkere pomp en met een voldaan gevoel naar huis gegaan.

Ik geef deze workout 7 reeten.
 
in, volgens mij staan wij er een beeetje hetzelfde bij qua massa en kracht? Behalve dat ik niet meer deadlift dan
 
in, volgens mij staan wij er een beeetje hetzelfde bij qua massa en kracht? Behalve dat ik niet meer deadlift dan

Alleen ben ik nog een fat fucker


 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Pff dan voel ik je pijn, goodluck iig man. Ik weet hoe zwaar het is
 
Wat voor brommer :D?
 
Wat voor brommer :D?

Cita gilera, net een beurt gehad voor 175 uppies en nu flikkert de uitlaat er steeds onder weg misschien gooi ik em onderweg wel ergens een kanaal in
 
Cita gilera, net een beurt gehad voor 175 uppies en nu flikkert de uitlaat er steeds onder weg misschien gooi ik em onderweg wel ergens een kanaal in
Heb mijn brommer al sinds 2013, welgeteld 2000 km mee gemaakt ;) Staat al een jaar in de schuur kapot
039536ca4f.jpg
 
Heb mijn brommer al sinds 2013, welgeteld 2000 km mee gemaakt ;) Staat al een jaar in de schuur kapot
039536ca4f.jpg

Dat is wel wat anders dan een cita jammer dat ie stuk is
 
Goeie rug, is geen 20% denk 18% ofzo.
 
Jij staat wel wat droger hoor :roflol:
 
Jij staat droger
Nee jij staat droger
Nee jij staat droger
Nee jij staat droger
 
Back
Naar boven