Fitness Seller

Road to 10% | Intermittent Fasting

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag op stage bakje patat speciaal met een kaassoufle gehad en dat op mn rustdag.

Thuis nog 2 wraps met 2 hele eieren en 3 ei witten en ik zit alweer op mijn dagelijkse hoeveelheid vetten[emoji24]

Workout van gisteren voel ik door mn hele lichaam, morgen lekkere workout pakken in de hometown gym. Train ik altijd het fijnst, anderen mensen die dit ook hebben?

Workout van vandaag
Geen ontbijt 2 scoops the ultimate force van xxl en gaan

Skwaaaats
15x60kg warm up
5x100kg voelde zwaar
5x100kg super easy dikke atg
5x100kg pre workout knalt er ineens in super setjes!
5x 110kg nu voelen ze pas als working sets en nog steeds atg ofcourse
5x120kg laatste 2 waren behoorlijk lelijk wel dikke pr!

Lel staat tegenwoordig ineens een prullenbak bij het skwaaat rek.

Nou stond er op mijn schema 5x5 met 90kg en overduidelijk wijk ik hier zwaar vanaf. Is mijn 1rm dan te laag of moet ik me dan toch gewoon aan het schema houden ondanks dat het te easy is?

Verder met de bench
10x40kg warmup
8x60kg warmup
3x80kg lekker
3x80kg prima
3x80kg laatste rep grinder
3x80kg even langer rust goeie repa
3x80kg
3x80kg

OHP
12xstang warmup
6x40kg
6x40kg
6x40kg f**k im weak
5x40kg zo weak [emoji29]

Stiff legged dl
14x24kg dumbells
10x26kg dumbells jeuzus hamstrings on fire
6x32kg morgen heb ik spijt
6x36kg te lang geleden dat ik dit heb gedaan
6x40kg nu we toch bezig zijn
6x44kg note to myself; volgende keer zwaarder beginnen

Bb row
10x60kg
6x80kg
6x80kg
6x80kg

Arm circuit
8x3 setjes
V bar tricep push downs hele stack
Bb curl 35kg

Hele lekkere training ik geef em 9 reeten.

Na gesproken te hebben met een medewerker die in Groningen bij Big gym traint heb ik besloten om daar ook heen te gaan ivm de drukte bij basic fit. En het feit dat ze je abbo verder af betalen.

dikke squat man! big gym lijkt me een goeie keuze, heb wel eens fotos ervan gezien ,man ziet er uit als gym heaven, dat ze maar eens een filiaal in eindhoven openen.

dikke squat man! big gym lijkt me een goeie keuze, heb wel eens fotos ervan gezien ,man ziet er uit als gym heaven, dat ze maar eens een filiaal in eindhoven openen.

Zelf ook zeer tevreden mee! Komt wel omdat ik een belt om had, helaas hebben ze die niet bij basic fit en te poor om zelf 1 te kopen.

Klopt, ik hoor veel positieve dingen over BG, als ze daar ook nog riemen hebben ben ik helemaal tevreden!

Zijn we weer, vandaag naar een andere basic fit gegaan lekker rustaaaag hier.
Skwaaaats
Nog wel spierpijn in de hammies van zaterdag maar goed.
14x60kg warmup
8x80kg warmup
5x100kg warmup
3x110kg nice
3x110kg noice
3x110kg to easy
3x120kg lekker
Hele workout zonder riem en voelde erg goed
Paused deadlifts
6x100kg paused
3x120kg paused voelde erg lekker
3x130kg noice
3x140kg cant complain
3x150kg heavyyy
3x150kg

Tijd voor de bench
15x50kg warmup
10x60kg warmup
6x70kg zwaarder dan verwacht
6x75kg verstand om 0 en knallen
6x70kg even terug form over gewicht

Lat pulldowns
4x8
60kg per kant hammer strenght

Incline dumbell press
8x26kg
8x28kg
8x28kg

Cable fly
3x10
15kg op de stack

Erg goeie training IMO ondanks dat mn hammies nog zo stijf van zaterdag waren.

Ik geef deze training 7 reeten.

Ooh snap gisteren veeelste weinig gegeten maar tot 1500 cal gekomen. Gelukkig wel mn eiwit doel voor de dag gehaald. Vandaag maar een beetje extra verorberen.

Zit nu op stage mij al te verheugen om de training van vanavond. Vandaag alles wat zwaarder pakken vanaf het begin af aan kijken hoe dit uitpakt.
Wat trainen jullie allemaal vandaag?

nice man :D goeie trainingen

ben benieuwd hoe het je bevalt

nice man :D goeie trainingen

ben benieuwd hoe het je bevalt

Tot nu erg lekker om volgens een schema te trainen (ik heb dit eigenlijk nooit gedaan)
Ook bevalt het loggen mij bijzonder goed. Kan zo gemakkelijk mijn gewicht qua lifts terug lezen ipv er maar wat op te fl**ker. Eindelijk structuur.

Als in het schema aangegeven staat squats met 90k 5x5 bijvoorbeeld en als ik hier dan dus gewoon veelste simpel doorheen kom moet ik dan het gewicht wel gewoon omhoog knallen of alsnog volgens het schema blijven trainen?

Tot nu erg lekker om volgens een schema te trainen (ik heb dit eigenlijk nooit gedaan)
Ook bevalt het loggen mij bijzonder goed. Kan zo gemakkelijk mijn gewicht qua lifts terug lezen ipv er maar wat op te fl**ker. Eindelijk structuur.

Als in het schema aangegeven staat squats met 90k 5x5 bijvoorbeeld en als ik hier dan dus gewoon veelste simpel doorheen kom moet ik dan het gewicht wel gewoon omhoog knallen of alsnog volgens het schema blijven trainen?

zelf zou ik dat niet doen. Het gewicht gaat snel genoeg omhoog dus voordat je te snel daardoor vast loopt. En volgende training staan weer squats op het programma :D

Mischien heb je je maxes dan wat (te) laag ingevuld?

Je doet ook paused deadlifts met 150kg? Dan moet je max wel hoger zijn dan 170 :o Waar pauseer je ze dan?

zelf zou ik dat niet doen. Het gewicht gaat snel genoeg omhoog dus voordat je te snel daardoor vast loopt. En volgende training staan weer squats op het programma :D

Mischien heb je je maxes dan wat (te) laag ingevuld?

Omtrent die maxes zou wel es kunnen kloppen ik doe namelijks vrijwel nooit een 1rm.
Misschien deze week maar even naartoe werken om wat nauwkeuriger te trainen

Omtrent die maxes zou wel es kunnen kloppen ik doe namelijks vrijwel nooit een 1rm.
Misschien deze week maar even naartoe werken om wat nauwkeuriger te trainen

ik zou gewoon lekker door trainen met je werksetjes en niet maxen. Dan gewoon iedere keer 2,5kg er bij. Het moet ook zeker niet iedere training heel zwaar zijn want dat hou je niet vol 3x per week.

ik zou gewoon lekker door trainen met je werksetjes en niet maxen. Dan gewoon iedere keer 2,5kg er bij. Het moet ook zeker niet iedere training heel zwaar zijn want dat hou je niet vol 3x per week.

Zit wat in natuurlijk maar het is nu ook nog niet zo dat ik de volgende dag neer val van de spierpijn door het squaten. Heb eigenlijk helemaal geen spierpijn van de hoeveelheid squats, eigenlijk alleen van de stiffed legged dl die voelde ik gister nog.

Zit wat in natuurlijk maar het is nu ook nog niet zo dat ik de volgende dag neer val van de spierpijn door het squaten. Heb eigenlijk helemaal geen spierpijn van de hoeveelheid squats, eigenlijk alleen van de stiffed legged dl die voelde ik gister nog.

je zit nu pas in week 2. Je traint gewoon vaak de spiergroepen dus spierpijn zal je niet krijgen. Wel dat je spieren op den duur wat vermoeid en sore aanvoelen. Maar die fatigue bouwt zich op over de weken. En als het dan te zwaar word een deload. Ik denk dat je een beetje onderschat dat 3x per week alle 3 de lifts op den duur toch wel er gaan inhakken.

je zit nu pas in week 2. Je traint gewoon vaak de spiergroepen dus spierpijn zal je niet krijgen. Wel dat je spieren op den duur wat vermoeid en sore aanvoelen. Maar die fatigue bouwt zich op over de weken. En als het dan te zwaar word een deload. Ik denk dat je een beetje onderschat dat 3x per week alle 3 de lifts op den duur toch wel er gaan inhakken.

Dat verwacht ik ook zeker wel ik zal erop letten dat ik niet elke training tot failure train

in!

BG in groningen is gewoon perfect, niet te druk, voldoende ruimte, en veel variatie in apparaten. Bovendien is alles nieuw, dus lekker veel grip!

BG in groningen is gewoon perfect, niet te druk, voldoende ruimte, en veel variatie in apparaten. Bovendien is alles nieuw, dus lekker veel grip!

Ging er eergisteren met volle moed heen alleen moest ik eerst het papier hebben dat ik mij bij basic fit heb uitgeschreven. Vervolgens gevraagd of ik een proef workout kon doen aangezien ik er al was. Koste dit 5 euro dus toch maar weer naar de basic fit gegaan.
Alsnog ga ik mij natuurlijk wel inschrijven bij BG want dayum wat zag het er juicy uit.

Tijd voor een dikke workout

Skwaaaats
5x5 110kg voelde behoorlijk zwaar allemaal. Kort nachtje gehad en gisteren veelste weinig gegeten
Benchenn
Weer die kut basic fit stamp vol geen flat bench vrij dusss decline gedaan!
2x5 80kg
3x5 85kg
Vond decline verassend sterk vergeleken met de laatste keer.
Lekker dus
OHP
3 setjes 6 reps 40kg
2 setjes 5 reps 50kg

Stif legged dl met dumbells
1 setje 38kg 8x
1 setjes 42kg 8x
2 setjes 46kg 8x laatste gleed mij uit de handen dus straps volgende keer mee!!

Barbell row ook nu alles weer bezet dus hammer strenght rows gedaaaaan
3 setjes 60kg per kant 8x
1 setje 70kg per kant 6x
Bevalt mij beter dan barbell rows maar volgende keer maar wel gewoon doen want programming

Arm curcuit
4x10 reps
Seated arm curl
En machine dips lekker pomp en voldaan naar buiten gelopen.

Ik geef deze workout 6,5 reeten.

Terug
Naar boven