- Waardering
- 18.834
papz*k ben jijJij staat droger
Nee jij staat droger
Nee jij staat droger
Nee jij staat droger
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
papz*k ben jijJij staat droger
Nee jij staat droger
Nee jij staat droger
Nee jij staat droger
Jij staat droger
Nee jij staat droger
Nee jij staat droger
Nee jij staat droger

dikke squat man! big gym lijkt me een goeie keuze, heb wel eens fotos ervan gezien ,man ziet er uit als gym heaven, dat ze maar eens een filiaal in eindhoven openen.
nice mangoeie trainingen
ben benieuwd hoe het je bevalt
Tot nu erg lekker om volgens een schema te trainen (ik heb dit eigenlijk nooit gedaan)
Ook bevalt het loggen mij bijzonder goed. Kan zo gemakkelijk mijn gewicht qua lifts terug lezen ipv er maar wat op te fl**ker. Eindelijk structuur.
Als in het schema aangegeven staat squats met 90k 5x5 bijvoorbeeld en als ik hier dan dus gewoon veelste simpel doorheen kom moet ik dan het gewicht wel gewoon omhoog knallen of alsnog volgens het schema blijven trainen?

Waar pauseer je ze dan?zelf zou ik dat niet doen. Het gewicht gaat snel genoeg omhoog dus voordat je te snel daardoor vast loopt. En volgende training staan weer squats op het programma
Mischien heb je je maxes dan wat (te) laag ingevuld?
Omtrent die maxes zou wel es kunnen kloppen ik doe namelijks vrijwel nooit een 1rm.
Misschien deze week maar even naartoe werken om wat nauwkeuriger te trainen
ik zou gewoon lekker door trainen met je werksetjes en niet maxen. Dan gewoon iedere keer 2,5kg er bij. Het moet ook zeker niet iedere training heel zwaar zijn want dat hou je niet vol 3x per week.
Zit wat in natuurlijk maar het is nu ook nog niet zo dat ik de volgende dag neer val van de spierpijn door het squaten. Heb eigenlijk helemaal geen spierpijn van de hoeveelheid squats, eigenlijk alleen van de stiffed legged dl die voelde ik gister nog.
je zit nu pas in week 2. Je traint gewoon vaak de spiergroepen dus spierpijn zal je niet krijgen. Wel dat je spieren op den duur wat vermoeid en sore aanvoelen. Maar die fatigue bouwt zich op over de weken. En als het dan te zwaar word een deload. Ik denk dat je een beetje onderschat dat 3x per week alle 3 de lifts op den duur toch wel er gaan inhakken.
BG in groningen is gewoon perfect, niet te druk, voldoende ruimte, en veel variatie in apparaten. Bovendien is alles nieuw, dus lekker veel grip!