Strongman1988
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volle gas op de events
heb jij hier ook een logje?
.Nee logje komt misschien wel maar mijn stats zijn nog veel te laag, wil eerst iets van een basis hebben he.
Hehe, ik was aan het kijken voor een farmers voor bij ons op de sportschool zodat ik die ook doordeweeks kan oefenen maar die zijn voor normale prijzen niet vinden zeg..
Tot zondag, dan ff knallen

Nee logje komt misschien wel maar mijn stats zijn nog veel te laag, wil eerst iets van een basis hebben he.
Hehe, ik was aan het kijken voor een farmers voor bij ons op de sportschool zodat ik die ook doordeweeks kan oefenen maar die zijn voor normale prijzen niet vinden zeg..
Tot zondag, dan ff knallen

Farmers kan je echt makkelijk zelf maken als je iets of wat handig bent![]()

Thanks ik ga eerste eens ff met die nieuwe sportschool eigenaar praten, kijken of we samen iets kunnen regelen. En ik kom zo vaak mogelijk man, maar voor door de weeks wil ik ook met farmers lopenstrongman1988 zei:Verder kan ik wel farmers voor je regelen, waar ik ze heb laten maken kosten ze 150 euro.
Trouwens of je traint gewoon elke week events bij mij
.Nice stats man..! Wrm kom je niet eens bij smtl trainen is maar 40 min rijden groetjes enzo.!
Doe je nog niet lang yoke?
Vind het raar dat je moeite hebt met zo'n gewichten bij zo'n stats.
Stones zijn mooi
SMTL traint op de Vrije Markt in Brunssum