AndroidHealthClinic

Road to mass

Bezoekers in dit topic

allright update time!

Waar ben ik geweest?
Train ik nog?
Hoeveel weeg ik?
Ben ik off?
Wat was de reden om off te gaan?


Dus mijn laatste inject was 22 december 2017 (175mg test e).
Ik ben nog steeds aan het nakuren: Om de 3 dagen 1000iu HCG, 50mg clomid/ed, 10mg nolva/ed.
Ik voel me goed, geen dip whatsoever. (maar er is wel nog maar 1 maandje om)

nu het interessante nieuws...
De reden voor off gaan en absent zijn is dat ik een ongeval heb gehad een tijd geleden en niet meer kon squatten.
Dus 3 januari ben ik aan beide knieën geopereerd, en door de stress voor de operatie en het off gaan enz moest mijn appendix er ook uit.
Dus zit met 5 hechtingen in mijn lichaam.

Mijn laatste training dateerd van 29/12/17, tot gisteren, gisteren ben ik terug voor de eerste keer gaan trainen en de pomp was onwerelds.


opmerkingen:

ik mag nog 1 a 2 weken geen benen trainen en bovenlichaam zeer voorzichtig door de appendix operatie.
ik weeg momenteel 85kg en onder de 12% vet
Ik heb ook geen behoefte om terug ON te gaan momenteel, toch zeker nog niet voor maart.
 
Laatst bewerkt:
Damn, heftig, veel beterschap! Hoe lang ga je nog nakuren? volg je een bepaald protocol?
 
Damn, heftig, veel beterschap! Hoe lang ga je nog nakuren? volg je een bepaald protocol?
4 weken nolva en clomid gewoon en de hcg ga ik 8 weken laten lopen. bloedonderzoek moet ik nog eens denken wanneer ik dat ga laten doen
 
Een Zwaar ongeluk gehad precies? Beterschap man!
 
Een Zwaar ongeluk gehad precies? Beterschap man!
bwa niet zo heel erg.
Was aangereden recht op m'n knie en heb er te lang mee gewacht waardoor het serieus verergerd was en ook waardoor mijn andere volledig overbelast was tot het punt dat die ook geopereerd moest worden.
 
Ik ga het pct protocol veranderen , heb wat verder ingelezen over HCG.

Week 1 tem 6: 2x 1000iu hcg
Week 1 tem 6: 10mg nolva elke dag
Week 7 tem 10: 50mg clomid + 10mg nolva elke dag

dan nog 2 a 4 weken gewoon niets nemen en dan misschien terug ON

Momenteel zit ik in week 3 dus nog een dikke 3 weken hcg

MAAR het kan ook dat ik ipv 6 weken hcg, maar 4 weken doe, zie ik nog wel.
Wat raden jullie aan?
 
Laatst bewerkt:
allright update time!

Waar ben ik geweest?
Train ik nog?
Hoeveel weeg ik?
Ben ik off?
Wat was de reden om off te gaan?


Dus mijn laatste inject was 22 december 2017 (175mg test e).
Ik ben nog steeds aan het nakuren: Om de 3 dagen 1000iu HCG, 50mg clomid/ed, 10mg nolva/ed.
Ik voel me goed, geen dip whatsoever. (maar er is wel nog maar 1 maandje om)

nu het interessante nieuws...
De reden voor off gaan en absent zijn is dat ik een ongeval heb gehad een tijd geleden en niet meer kon squatten.
Dus 3 januari ben ik aan beide knieën geopereerd, en door de stress voor de operatie en het off gaan enz moest mijn appendix er ook uit.
Dus zit met 5 hechtingen in mijn lichaam.

Mijn laatste training dateerd van 29/12/17, tot gisteren, gisteren ben ik terug voor de eerste keer gaan trainen en de pomp was onwerelds.


opmerkingen:

ik mag nog 1 a 2 weken geen benen trainen en bovenlichaam zeer voorzichtig door de appendix operatie.
ik weeg momenteel 85kg en onder de 12% vet
Ik heb ook geen behoefte om terug ON te gaan momenteel, toch zeker nog niet voor maart.
Beterschap man! Wat een tegenvaller, jou tijd komt wel weer. Dan ga je ineens alles een stuk meer waarderen.
 
Beterschap man! Wat een tegenvaller, jou tijd komt wel weer. Dan ga je ineens alles een stuk meer waarderen.
dankje, ik zit er niet echt zo met in hoor.
Ik ben maar 5kg verloren waarvan het meeste niet eens massa is.

En ja idd ik ga het sowieso meer waarderen, ik ga ook niet meer blasten en cruizen en ik ga vanaf nu gewoon on en off cyclen.
 
dankje, ik zit er niet echt zo met in hoor.
Ik ben maar 5kg verloren waarvan het meeste niet eens massa is.

En ja idd ik ga het sowieso meer waarderen, ik ga ook niet meer blasten en cruizen en ik ga vanaf nu gewoon on en off cyclen.
Aaah gelukkig! zal indd wat vocht en maaginhoud zijn:P ikke 20 heeft me al verteld over jou gekke lichaamstype, best wel geluk mee!
Voor nu doe ik nog blast/cruise maar na m'n volgende wedstrijd ga ik volledig off en wellicht dan alleen nog in de toekomst eens een kuurtje alla on/off cyclen.
Er is ook meer dan alleen bodybuilden in het leven..
 
Aaah gelukkig! zal indd wat vocht en maaginhoud zijn:P ikke 20 heeft me al verteld over jou gekke lichaamstype, best wel geluk mee!
Voor nu doe ik nog blast/cruise maar na m'n volgende wedstrijd ga ik volledig off en wellicht dan alleen nog in de toekomst eens een kuurtje alla on/off cyclen.
Er is ook meer dan alleen bodybuilden in het leven..
mooi gezegd man!
Bodybuilding is een groot en belangrijk deel in m'n leven maar niet zo belangrijk dat het de rest mag overschaduwen he
 
mooi gezegd man!
Bodybuilding is een groot en belangrijk deel in m'n leven maar niet zo belangrijk dat het de rest mag overschaduwen he
Tot nu toe heeft het altijd voor verbetering gezorgd in alle aspecten in m'n leven, de mindset die ik in de sportschool heb, gebruik ik ook in het dagelijkse leven. Alleen steeds drukker en drukker en dan ga je toch zien dat het privé situaties gaat hinderen, wanneer je er alles aan wil toen geen training en minuut in de gym te missen :P plus dat het gebruiken van.. me toch steeds meer zorgen baart, nu zijn de bloedwaardes nog steeds goed na een tijd cruisen, maar ben toch bang dat als ik op deze stijl door blijf gaan ik schade aan ga richten op lange termijn, wat niet uit bloedwaardes te zien is.
 
Tot nu toe heeft het altijd voor verbetering gezorgd in alle aspecten in m'n leven, de mindset die ik in de sportschool heb, gebruik ik ook in het dagelijkse leven. Alleen steeds drukker en drukker en dan ga je toch zien dat het privé situaties gaat hinderen, wanneer je er alles aan wil toen geen training en minuut in de gym te missen :P plus dat het gebruiken van.. me toch steeds meer zorgen baart, nu zijn de bloedwaardes nog steeds goed na een tijd cruisen, maar ben toch bang dat als ik op deze stijl door blijf gaan ik schade aan ga richten op lange termijn, wat niet uit bloedwaardes te zien is.

juist, daarom nu nog maar max 2 tot 1 cycle per jaar (voor mij haha)
 
kleine update.

Was afgevallen tot 84kg en weeg ondertussen al terug 88kg.
Wel iets vetter of vochtiger denk ik maar maakt allemaal niet uit.

Kracht is serieus achteruit gegaan en mag nog steeds niet squatten en niet heavy gaan voor de benen.
Dus gevolg: benen zijn hard achteruit gegaan. Maar vanaf ik terug mag squatten zal dit wel inorde komen.

Ben nog steeds off en voel me nog steeds top, libido is wel iets gezakt maar voel me eig vrijwel hetzelfde als een dikke maand geleden.
 
mag vanaf volgende legday terug squatten!
wel zeer voorzichtig beginnen dus sets van 15 met de lege bar wss

kcal tel ik niet echt meer de laatste tijd, ik let enkel op dat ik rond de 200g proteine binnen krijg.
Shape is zeker en vast oke, sta nog steeds tussen 87kg en 88kg

Ik ga ergens volgende week mijn bloed laten prikken en dan post ik het resultaat eventueel hier ook als er geintereseerden zijn.
ALS de waarden positief zijn, dan begin ik midden of ten laatste eind maart terug met bouwen.
Ik ga zo goed als alles laten nakijken, hematocriet, leverwaarden, cholesterol, test, oestrogeen, vitamine opname, ... alles dus.
 
Back
Naar boven