AndroidHealthClinic

Road to mass (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zet momenteel 750 test - 600 deca - 600 mast, waarvan de mast zorgt dat ik geen limp dick heb. Dit in combo met 10mg nolva en 12,5mg aromasin ED.

Heerlijke kuur en geen sides. Ben van 98 naar. 104,5 gegaan in 5 weken tijd en vet verloren.

Ik neem 800mg mucna pruriens tegen prolactine!
 
Dat mag ik wel hopen op bijna 2gr AAS. Waarom en nolva en aromasin e.d.? Gynogevoelig? Normaliter zou de mast naast test/deca voor een prima A:E verhouding moeten zorgen.
 
Dat mag ik wel hopen op bijna 2gr AAS. Waarom en nolva en aromasin e.d.? Gynogevoelig? Normaliter zou de mast naast test/deca voor een prima A:E verhouding moeten zorgen.

Oestrogeen gevoelig. Mast zelf gaat het omzetting naar oestrogeen niet tegen, maar verminderd de bijwerkingen van de omzetting naar E2.

Moodswings zijn een kwestie van te hoog oplopend oestrogeen > prolactine.
 
Moodswings :roflol:

Als het voor je werkt, lekker zo laten!
 
Ik citeer alleen de auteur van dit topic, spreek niet voor mezelf :rolleyes:

Ps. Goed fysiek TS!!

Je citeerde helemaal niets?? Lekker verwarrend als je niet weet hoe een citaat werkt op het forum :roflol:
 
Verdomme wat grappig :o
 
Tevreden met de vorige blast?

Ben je zo'n bold fan trouwens?:P
 
update:

nu cruisen tot eind december dan off voor 12 weken.
dan een beetje zot doen :D

ik was aan het denken in de richting van:
1000mg bold
400mg tren
500mg test
30mg dbol
vanwaar de lange cruise tot je off gaat?
 
vanwaar de lange cruise tot je off gaat?
omdat ik voor een reden off ga, en die reden is in begin januari dus ga niet nu al off gaan maar ook niet nog blasten voor die 1,5 maand
 
er gaan hier een tijdje geen of weinig updates komen. ga me meer focussen op werk en persoonlijke zaken.
zal wel terug wat loggen vanaf de PCT begint (eind december)
en zal zeker terug wekelijks al dan niet dagelijks beginnen loggen wanneer ik terug ON ga (midden/eind maart)
 
Back
Naar boven