XXL Nutrition

Road to mass

Bezoekers in dit topic

oke dus de deca is sinds vandaag op volle toeren aan het draaien ( met alle dank aan ikke 20 )
gekke rugpomps bij het bukken haha, kuiten vol met bloed tijdens het stappen en handen helemaal rood wanneer m'n armen gewoon naast me hangen.
Toch verwaarloosbaar weinig vocht, wel leuk.
Zie het gewicht terug wat omhoog gaan terwijl ik meer vasculair en gesepareerd eruit zie.

Kcal staan nog steeds op 5100 en gaat lekker, enkel wel af en toe bloated maar dit is na een half uurtje elke keer weer weg dus vertering is ook redelijk goed.
 
Hoe gaat het hier?
 
5100kcal. Om te cutten?
Lucky bastard :D
 
Hoe gaat het hier?
de laatste week gaat het echt lekker, gewicht gaat omhoog, motivatie zit er weer dik in en zie er BIG uit.
benen zijn helemaal bij en traps zijn uit de hand aan het lopen :D

squat: 180kg x7
bench doe ik niet meer dus incline DB press: 50kgx11
haha meer kan ik niet vermelden want doe vooral heavy isolatie

kcal verlaagd naar 4600 omdat ik 0,0 shakes meer pak...merk een enorme daling in bloat sinds ik geen shakes meer neem.

voeding op de moment bestaat uit:

macaroni (609kcal)
6 eieren + 125g rijst + ketchup (900kcal)
250g kipfilet + 125g rijst + 100g broccoli + 250g appelmoes (900kcal)
250g kipfilet + 125g rijst + 100g broccoli + 250g appelmoes (900kcal)
200g steak + ketchup (275kcal) (steak wisselt af en toe met kippengehakt)
150g kaasblokjes + 2 muffins (1100kcal)


zal proberen dit weekend wat fotos te nemen.
 
het vreemde is wel dat ik nog steeds onder de 90kg weeg maar zie mezelf wel groeien. schouders, traps en benen groeien met de week maar gewicht gaat zeer langzaam omhoog.
Maar nu ik terug volop aan het trainen ben (was door werk+overuren & verhuis etc. maar 2 tot max 3x per week aan het trainen en motivatie was ver te zoeken door het tekort aan slaap, voeding en motivatie) zie ik mezelf groeien met de dag en voel me ook goed, zal die 90 wel voorbij steken binnen maximum 2 weken.
 
Macaroni als ontbijt:roflol: gaat goed man, benieuwd naar de pics
 
de laatste week gaat het echt lekker, gewicht gaat omhoog, motivatie zit er weer dik in en zie er BIG uit.
benen zijn helemaal bij en traps zijn uit de hand aan het lopen :D

squat: 180kg x7
bench doe ik niet meer dus incline DB press: 50kgx11
haha meer kan ik niet vermelden want doe vooral heavy isolatie

kcal verlaagd naar 4600 omdat ik 0,0 shakes meer pak...merk een enorme daling in bloat sinds ik geen shakes meer neem.

voeding op de moment bestaat uit:

macaroni (609kcal)
6 eieren + 125g rijst + ketchup (900kcal)
250g kipfilet + 125g rijst + 100g broccoli + 250g appelmoes (900kcal)
250g kipfilet + 125g rijst + 100g broccoli + 250g appelmoes (900kcal)
200g steak + ketchup (275kcal) (steak wisselt af en toe met kippengehakt)
150g kaasblokjes + 2 muffins (1100kcal)


zal proberen dit weekend wat fotos te nemen.
laat die pics maar komen :D
 
het vreemde is wel dat ik nog steeds onder de 90kg weeg maar zie mezelf wel groeien. schouders, traps en benen groeien met de week maar gewicht gaat zeer langzaam omhoog.
Maar nu ik terug volop aan het trainen ben (was door werk+overuren & verhuis etc. maar 2 tot max 3x per week aan het trainen en motivatie was ver te zoeken door het tekort aan slaap, voeding en motivatie) zie ik mezelf groeien met de dag en voel me ook goed, zal die 90 wel voorbij steken binnen maximum 2 weken.
Dit is waar de meeste zich op verkijken :p ook ik hoor, als die weegschaal me te langzaam omhoog gaat zie ik dat gelijk als een indicatie dat ik moet verhogen. Terwijl ik dan net even geduld moet hebben. Heb nu het soortgelijke als jou, trainingen gaan geweldig, zie me met de week veranderen terwijl die weegschaal geen gekke sprongen maakt. Komt wel hoor die 90 passeer je zo, zonder te forceren ;)

IMG_1729.PNG
 
Shape wordt groter met de week. Schouders, hamstring, kuiten, traps en armen...groeien gewoon rustig door.

Blijf nog steeds weg van de weegschaal, al heb ik me stiekem gewogen enkele dagen geleden en toen was het 90,1kg. Maar besef zelf ook dat dit sommige dagen wel 88,5 a 89kg zal zijn en dan andere dagen 91kg. is allemaal sterk afhankelijk van m'n werk. Maar heb hier ondertussen vrede mee gesloten.

Ik zag het zelf eerst niet of wou het niet zien maar mensen rondom me zeiden dat ze me gek verklaarden en dat ik blind was dus heb toen de weegschaal weggelegd en ben beginnen meten en in de spiegel beginnen kijken...Ik moet ze toch allemaal gelijk geven haha.

Kracht zit goed, eetlust is ook mooi en slaap, ja...afhankelijk van het werk.

Vanavond legday met de vriendin en erna super clean macros binnen werken bij Quick :D


sidenote: mijn huid begint terug dickskin te worden, vocht is overal aan het wegtrekken, aders liggen er terug dik op en striations zijn zichtbaar in de benen, glutes, schouders, borst etc.
 
Ripped worden met test deca en bulkcalorieen:roflol:
 
Heb je fysiek zwaar werk waardoor je gewicht zo fluctueert?
 
Back
Naar boven