XXL Nutrition

Road to mass

Bezoekers in dit topic

man man man...
die warmte wordt nog mijn einde

Ik heb een zeer slechte week achter de rug op het vlak van voeding en slaap.
ik slaap enorm slecht met die warmte, en echt 0,0 energie...van eten komt ook weinig in huis dus probeer het goed te maken met oats en whey maarja zo geraken we er niet natuurlijk.

ik woog gisteravond 92,3 en vanmorgen 90,6...dus ik ben wel gains aan het maken en ik sta kurkdroog, aders op mn benen en borst.
MAAR ik zou veel beter kunnen gainen als ik niet zo hard zou afzien van de warmte

vandaag is de 2e week van de blast begonnen en ik merk niets van de bulkbomb...misschien onderdrukt het mijn honger wel
de parabolan voel ik iets te goed...1 woord: wauw
sinds gisteren terug wat meer vaste voeding en wat meer kcal aan het eten want zoals vorige week kan het niet blijven gaan.

Denk dat je eerder de bulkbombs voelt dan de parabolan ;)
 
denk ik ook,ze doen hun werk zeker en vast ;). spijtig dat het de laatste week is maar we kunnen binnekort de leanbombs eens proberen :D

kweeni ze, kheb constant t zuur, geen betere pomps, geen eetlust, geen slaap en loei zweten...da had ik ook op tren E
en hou 0 vocht vast
 
kweeni ze, kheb constant t zuur, geen betere pomps, geen eetlust, geen slaap en loei zweten...da had ik ook op tren E
en hou 0 vocht vast
denk niet dat dat van de bulkbombs komt ik neem ze namelijk ook en heb wel goede pomps,kan goed slapen en ja eetlust heeft gewoon voornamelijk met het warmere weer te maken denk ik.wanneer neem je die bulkbombs?
 
denk niet dat dat van de bulkbombs komt ik neem ze namelijk ook en heb wel goede pomps,kan goed slapen en ja eetlust heeft gewoon voornamelijk met het warmere weer te maken denk ik.wanneer neem je die bulkbombs?
meestal in de ochtend, ma kben er vrij zeker van da ik gewoon de tren sides heb
 
awkward posing part 58564456789
IMG_0006.JPG IMG_0008.JPG IMG_0011.JPG

morgen misschien meer upperbody pics, maar ben nog aan het zoeken naar een goed plekje om de camera te plaatsen :D

IMG_0006.JPG


IMG_0008.JPG


IMG_0011.JPG
 
Fysiek doet me beetje denken aan dat van Lorenzo becker:thumbs:
 
Krijg al enkele dagen (3 ofzo haha) meer voeding binnen, trainingen gaan goed en zie me met de dag scherper en groter worden.

Ik slaap wel echt enorm slecht, gemiddeld 4uur per nacht. Ik zweet er elke nacht ongeveer 2kg af.
Ondanks de slaap voel ik me wel oke, niet geweldig, maar wel oke. Gewoon even doorbijten en focussen op groeien.

ik merk enorm veel groei in m'n bovenbenen en ook in m'n kuiten de voorbije 2 weken, wel leuk.
 
Waardoor kun je niet slapen dan? Tren?
 
Waardoor kun je niet slapen dan? Tren?
ik denk door de tren en door de warmte. Het is hier binnen warmer als buiten...onmenselijk warm man
En ja die tren geeft me het zuur wanneer ik ga liggen en ik voel de slapeloosheid ook wel opspelen
 
ik denk door de tren en door de warmte. Het is hier binnen warmer als buiten...onmenselijk warm man
En ja die tren geeft me het zuur wanneer ik ga liggen en ik voel de slapeloosheid ook wel opspelen
probeer even wat omeprazol te regelen.. werkt goed tegen trenzuur (appel azijn ook bij mij btw)

en kwa orals.. zit al 2 weken op 150mg oxy en ook gewoon niet meer pomp alleen iets sterker ook wat apart :roflol:
 
sinds vandaag terug deftig aan het eten.
4 dagen geleden de bulkbomb eruit gegooid, wat was me dat voor "rommel", super veel last van sides en 0 gains erop.
oxy erin gegooid op 2x 25mg

shape update: door die 2 weken slecht tot niks te eten en te slapen, weeg nu 90,2kg kurkdroog, zelfs strepen op de hamstrings.

met de coach ikke 20 de voeding besproken en nieuwe macros gezet.
dus let the gains begin!!

p: 452
c: 623
f: 173
kcal: 6169

eens kijken of we die 94kg kunnen halen binnen de 2 weken en daarbij niet boven de 10% vet te gaan.
ik sta helemaal plat nu dus zal morgen wel lekker opvullen.
 
omdat iedereen het hier doet zal eens de trend volgen...
bench: 140kg x8-10 (ga meestal niet zwaarder omdat mijn elleboog dit niet leuk vindt)
squat: 180kg x6
haha dat zijn zowat mijn enige lifts, ik doe ohp in de smith machine en ik deadlift niet. ik doe stiffleg deads met dumbbells.

ben trouwens vandaag van gym veranderd, zit nu in een oldschool bodybuilding gym, wou de switch al lang maken maar het kwam er maar niet van.
overmorgen benen doen in de "nieuwe" gym, ik sta te popelen...ze hebben een hammerstrength horizontale plateloaded legpress!!! en 2 soorten hacksquats EN een sissysquat
ik ga me er uitleven jongens
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven