- Waardering
- 7.031
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nette training maat, vraag, zijn de FSQ met oly grip of crossed arm grip? sinds ik oly grip frontsquat, rolt de bar heel weinig, vergeleken met crossed arm, dus als ik nu fail is altijd kracht, en geen techniek, moet je eens proberen, duurt zeer in de pols de eerste 4 o 5 keer, maar daarna is het fijner!
Die Clean & Push presses zijn wel moordend vind ik, ongeacht welk gewicht je aan kan.
Iedere rep Clean is zwaar!
het word idd tijd voor zwaardere db's! 30 reps is wel heel veel!![]()

1,25 kg schijfjes heb je toch niet echt noodzakelijk nodig man.
Anders koop je gewoon een los dumbbell stangetje voor jezelf, en neem je dat mee.
Wel lekker bruut hoor, 30 reppers.
Heavy duty voor de grip ook lijkt me.
Goede rack-pulls, mooie training.
Maar die barbell curls kunnen zwaarder man!![]()
Nieuwe log, is me niet opgevallen lol. Ik zie Full FSQ, very nice.
Mooie rackpulls ook, vind het loskrijgen juist het k*tste, als de bar eenmaal los komt fail ik het nooit.

Ja, en ik heb als echte Vladi-wannabe natuurlijk ook die One Arm EZ-bar Rows geprobeerd, maar die bevielen me niet zo. Meer bezig om te voorkomen dat die stang niet tegen m'n been of het bankje komt, en met balanceren.. Misschien dat ik toch maar over moet gaan stappen op One arm cable rows ofzo..
De eigenaar van de gym beloofd al 4 maanden om nieuwe DB's te bestellen, van 44 t/m 60, maar dat was net als de 1,25kg schijfjes.. duurt maaaanden voor ze er eindelijk zijn.
Maar ondertussen wel 3 nieuwe machines voor de kuiten kopen. Homo.
Goed bezig Mark alleen kappen met die sigaretten natuurlijk. Verder zal hard werken op een oly stijl full squat je front mee omhoog nemen terwijl een low bar wide stance squat meestal nauwelijks wat doet voor fronts en zeker een vaag gevoel geeft qua groove voor je fronts. Het is maar waar je aan wilt werken.