Fitness Seller

Contest Log Rob S. contest log

winnaar contest...ik snap alleen die zwarte vlekken niet, doe jij (en seeker) bij wedstrijden ook een masker op??

• Topic Starter Topic Starter
Op een forum waar ik openbaar over AS praat blijf ik qua gezicht liever anoniem. Een reden is dat potentiële werkgevers tegenwoordig alles checken. Wanneer hun bij toeval hier zouden uitkomen kan mijn AS gebruik e.d. wel eens negatieve gevolgen hebben. Zoals ik je al zei, beter voorkomen als genezen.

beestenfoto man!

Wat maakt het verschil om 's ochtends te cardio'en of bijvoorbeeld 's avonds? Kom er niet echt uit. Echt een beestachtig fysiek, knap gedaan hoor

Dat je broer niet al lang is gaan trainen als hij dat fysiek van jou ziet!

Wat maakt het verschil om 's ochtends te cardio'en of bijvoorbeeld 's avonds? Kom er niet echt uit. Echt een beestachtig fysiek, knap gedaan hoor

Ik kom er qua zoekwerk ook niet uit. De een zegt dat het beter is en de ander zegt weer van niet. Ik heb nu puur geluisterd naar ervaringen van wedstrijdbb'ers bij ons op de sportschool. Die zeggen dat het op die manier veruit het snelste gaat.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jul 2011 om 21:36 ----------

Dat je broer niet al lang is gaan trainen als hij dat fysiek van jou ziet!

Tja...er zijn er nu eenmaal bij die het niks boeit hoe hun lichaam eruit ziet. Ieder zijn ding...

Op een forum waar ik openbaar over AS praat blijf ik qua gezicht liever anoniem. Een reden is dat potentiële werkgevers tegenwoordig alles checken. Wanneer hun bij toeval hier zouden uitkomen kan mijn AS gebruik e.d. wel eens negatieve gevolgen hebben. Zoals ik je al zei, beter voorkomen DAN genezen.

ik denk ik verbeter je even

Had niet gehoeven, vind het een beetje kinderachtig (ook al heb je gelijk).

geen dank

ziet er weer goed uit rob, echt mooi fysiek en pas 24 jaar pff

Ik dacht dat Seeker misschien wel jou van de troon ging stoten maar als ik dit zie.. Godver wat bruut! Heb jij ook geen before pics ergens trouwens? :D

Zou seeker ook nog niet afschrijven als hij mooie benen kan maken.

Word zeker spannend dit jaar, leuke atleten :)

Ik dacht dat Seeker misschien wel jou van de troon ging stoten maar als ik dit zie.. Godver wat bruut! Heb jij ook geen before pics ergens trouwens? :D

Deze had ik ooit al eens gepost...was net voordat ik begon in de zomer van 2004 :D

2uh60k5.jpg

Bruut hoor, Rob! Echt een prachtfysiek. Hoewel Seeker misschien groter is, kom jij een stuk beter en completer naar voren op foto's. Ben erg benieuwd wat de laatste weken voor je gaan doen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Echt super gegained in 7 jaar tijd, wel lache om zo'n foto te zien :D

Thnx man. Hoop in deze 2 weken nog veel te veranderen. Nog ca. 2% vet en het vocht eraf...dan zal het er wel goed genoeg uitzien ;)
Heel misschien ga ik na de contest nog door met cutten tot ik bijna wedstrijddroog ben. Nu ik zover gekomen ben wil ik ook wel eens weten hoe ik eruit zie met 3-4%.

Daarbij, hoe droger ik sta hoe droger ik ws ook kan blijven tijdens het offseason. Ik wil serieus niet meer boven de 10% uitkomen deze winter.

Laatst bewerkt:
Je wilt maximale rebound;)

Je gaat huge worden.

Haha, beetje verschil. Hondsbrutaal, man!

nice vind je foto mooier dan die van seeker

Terug
Naar boven