AndroidHealthClinic

Contest Log Rob S. contest log

nice vind je foto mooier dan die van seeker

seeker kan best groter zijn en meer wegen maar daar draait het niet om bij bodybuilding. Ik denk dat de meesten dat vergeten.

Rob heeft, van wat ons voorgeschoteld is aan foto's, duidelijk de betere fysiek. Maar laten we de beste man niet te arrogant maken;)

Thnx man. Hoop in deze 2 weken nog veel te veranderen. Nog ca. 2% vet en het vocht eraf...dan zal het er wel goed genoeg uitzien ;)
Heel misschien ga ik na de contest nog door met cutten tot ik bijna wedstrijddroog ben. Nu ik zover gekomen ben wil ik ook wel eens weten hoe ik eruit zie met 3-4%.

Daarbij, hoe droger ik sta hoe droger ik ws ook kan blijven tijdens het offseason. Ik wil serieus niet meer boven de 10% uitkomen deze winter.

Kijk uit voor spierververlies, 3/4% is echt laag

• Topic Starter Topic Starter
seeker kan best groter zijn en meer wegen maar daar draait het niet om bij bodybuilding. Ik denk dat de meesten dat vergeten.

Rob heeft, van wat ons voorgeschoteld is aan foto's, duidelijk de betere fysiek. Maar laten we de beste man niet te arrogant maken;)

Thnx Pumped!

Kijk uit voor spierververlies, 3/4% is echt laag

Achja dat boeit niet. Zodra ik daarna weer massa ga bouwen zit die verloren spiermassa er binnen de kortste keren weer op ;)

Is ook nog niet zeker dat ik zo diep zal gaan, na de contest beslis ik wat ik ga doen.

Holy shit wat een beest! Dat verschil met je beginfoto is insane haha!

Wou jij nou ook een wedstrijd gaan doen Rob?

Eerst nog even flink massa kweken deze winter en zorgen dat een paar spiergroepen nog net iets beter in verhouding komen. Volgend jaar zal ik dan mijn eerste wedstrijd doen.

WTF Rob! nice!

Thnx :cool:

Vandaag heeft de belastingdienst weer beslag gelegd op de sportschool. Alle cardio apparaten weg en ongeveer 90% van de krachttoestellen is uit elkaar geschroeft. Komt wel weer goed maar duurt 1-2 dagen. Ben dus maar 45min met de hond gaan lopen en ga vnvd nog maar eens dik 45min.

Kan voor de benen in feite alleen squatten en uitstappen. Legpress, legcurl ed liggen uit elkaar. Heel fijn!

stoere foto!!!

Dat heb ik nog nooit gehoord dat ze de apparatuur uit elkaar schroeven, belastingdienst nog wel, lol'd!

Deze had ik ooit al eens gepost...was net voordat ik begon in de zomer van 2004 :D

2uh60k5.jpg

Nice traps..

Nog even een update. Qua vetpercentage niet meer echt gezakt, had ff geen cardio meer gedaan en was gestopt met Stacker2. Vanaf vandaag ben ik weer begonnen met Stacker2 en vanaf morgen ga ik nog 2 weken ochtendcardio doen om die laatste 2% eraf te krijgen.

Nog even een grappig fototje met mijn schoonbroertje :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Die pose moeten we een keer side by side doen kerel:D

Dat heb ik nog nooit gehoord dat ze de apparatuur uit elkaar schroeven, belastingdienst nog wel, lol'd!

Nee dat heeft de ''oude'' eigenaar gedaan voordat de belastingdienst kwam, zodat de apparatuur zo goed als niks meer waard was.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jul 2011 om 21:21 ----------

Die pose moeten we een keer side by side doen kerel:D

Is goed man...ik kom volgende week of die week erop sowieso nog een keer met je trainen bij Haefland.

Nee dat heeft de ''oude'' eigenaar gedaan voordat de belastingdienst kwam, zodat de apparatuur zo goed als niks meer waard was.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jul 2011 om 21:21 ----------

Is goed man...ik kom volgende week of die week erop sowieso nog een keer met je trainen bij Haefland.

Kom ook een keer met mij trainen :cool:

rob heb je nog tricep pic in de aanbieding

Nee niet meer aan gedacht, en denk dat ik die ook niet meer ga posten aangezien het zeer ws een van de 4 contestfoto's gaat worden ;) Het zijn nog maar 2 weken en ga nu zo goed als niks meer prijsgeven. Het gaat nu wel echt hard kan ik verklappen. Tijdens de borstraining vandaag schrok ik toen ik in de spiegel keek...zo droog als nu ben ik nog nooit geweest. Vetpercentage gemeten en het zat tussen de 6 en 7%. Gewicht ga ik morgen weer meten, zal wel net iets boven de 100kg zijn.

Nee niet meer aan gedacht, en denk dat ik die ook niet meer ga posten aangezien het zeer ws een van de 4 contestfoto's gaat worden ;) Het zijn nog maar 2 weken en ga nu zo goed als niks meer prijsgeven. Het gaat nu wel echt hard kan ik verklappen. Tijdens de borstraining vandaag schrok ik toen ik in de spiegel keek...zo droog als nu ben ik nog nooit geweest. Vetpercentage gemeten en het zat tussen de 6 en 7%. Gewicht ga ik morgen weer meten, zal wel net iets boven de 100kg zijn.

tumblr_lfzpkiB3LC1qafrh6.gif

Ben erg benieuwd man. Een 1 week out pic zou nog wel hard zijn, gewoon nog een MM om vordering te laten zien ten opzichte van de laatst geposte foto.

Terug
Naar boven