XXL Nutrition

Contest Log Rob S. contest log

typisch dbb, dat er weer mensen allemaal wetenschappelijke shizzle erbij halen om hun gelijk te halen...terwijl Rob hier toch wel met een fysiek rond loopt waar de meeste niet eens bij in de buurt komen. het zou handig zijn om eens te proberen wat te leren van de mensen die uit ervaring spreken ipv klakkeloos alle onderzoeken aan te kaarten die 9 van de 10 keer achterhaald zijn en anders zijn de achterhaalde onderzoeken onderhand ook alweer achterhaald. pff, vermoeiend

dit is uiteraard de beste manier om " je gelijk te halen' ..

Als we iedereens woord maar boven die van een ander moeten stellen, enkel en alleen omdat ze groot zijn, zou het nergens meer over gaan natuurlijk..

TEveel KH kunnen daar idd toe leiden. TEveel is nooit goed. Daarbij, waarom heb je überhaupt een grote hoeveelheid KH nodig om 22-23u 's avonds? Enige wat ik doe is op mijn luie reet op de bank filmpje kijken oid. Ik verbrand zo goed als niks meer dus als ik al KH zou nemen zou het een kleine hoeveelheid zijn.

Je lichaam staat na de training nog urenlang in verbrandingsmodus ;-) Een grote hoeveelheid carbs is ook geen goed idee ivm slapen ed. Maar een kleinere hoeveelheid carbs zijn toch wel een must na de training voor herstel. Niet alleen eiwitten doen herstellen natuurlijk :)

Nu heb ik nog meer moeite om je serieus te nemen. Als je in je cut naar bv 5-6% TEveel carbs eet zul je nooit zo laag raken. Heeft echt niet alleen maar te maken met het aantal kcal.
Daarbij herstellen je spieren juist als ze aan het ''rusten'' zijn. Je redenering slaat dus werkelijk nergens op kerel. Ik neem aan dat dat een foutje was van jou kant en dat je het gewoon verkeerd hebt verwoord.

Haha, inderdaad een dom foutje. Niet helemaal goed verwoord. Laat ik het zo zeggen voorheen had ik altijd last van kracht verlies tijdens het cutten, mijn post workout meal was toen vaak alleen 500 gram kwark en 50 gram whey. Toen ik dit jaar heb gecut at ik het grootste gedeelte van m'n koolhydraten na mijn training, dit resulteerde in kracht winst. Nou ben ik een bodybuilder en interesseert krachtwinst me niet heel veel, maar behalve dat het toch wel leuk is geeft het voor mij ook wel aan dat er dan van spier verlies nauwelijks sprake is. Verder zag ik er voor m'n gevoel ook een stuk voller uit zo.

---------- Post added zo 3 jul 2011 at 15:55 ----------

Het gaat ook niet allemaal om je totale kcal inname. Mensen die dat geloven zijn niet goed wijs. Als dat wel het geval was zat ik wel broodjes frikandel en hamburgers te eten.
Het eten van voeding in exact de juiste verhoudingen voor jou lichaam, dat is waar het allemaal om draait.

Klopt helemaal. Maar als iemand zijn eiwit hoog houdt, 500 kcal onder z'n onderhoud gaat zitten en de rest van z'm kcals niet helemaal uit 'schone' bronnen haalt zal de gemiddelde dbb'er nauwelijks verschil merken in vergelijking met ook 500 kcal onder onderhoud zitten maar wel alles clean eten. Tuurlijk voor een fotoshoot gaat dit niet op en voor iemand met een fysiek als jij in de meeste gevallen ook niet helemaal. Maar ik durf er geld op in te zetten dat dit bij 95% van dbb wel het geval is.

---------- Post added zo 3 jul 2011 at 15:57 ----------

typisch dbb, dat er weer mensen allemaal wetenschappelijke shizzle erbij halen om hun gelijk te halen...terwijl Rob hier toch wel met een fysiek rond loopt waar de meeste niet eens bij in de buurt komen. het zou handig zijn om eens te proberen wat te leren van de mensen die uit ervaring spreken ipv klakkeloos alle onderzoeken aan te kaarten die 9 van de 10 keer achterhaald zijn en anders zijn de achterhaalde onderzoeken onderhand ook alweer achterhaald. pff, vermoeiend

Goed argument inderdaad.

Laatst bewerkt:
Hallo, ik heb een vraagje uit interesse, blijf je tijdens je cut creatine gebruiken? Gr.

• Topic Starter Topic Starter
Op het moment niet.

Rob, even een vraagje die indirect betrekking heeft op jou fysiek:

Merk je of heb je ooit gemerkt dat jou vriendin onzeker werd naarmate jij beter in vorm (bvb: wedstrijdshape) kwam? Of staat zij zo sterk in haar schoenen dat dit geen invloed op haar heeft?

Heb zelf namelijk wel eens gemerkt met meiden dat ze het...onprettig vinden wanneer ik bijvoorbeeld ging cutten i.v.m. aandacht van andere vrouwen. Ook al ben ik zo trouw als een labrador. Dit leidde er dan zelfs vaak toe dat zij dwangmatig met hun lijf bezig gingen, iets dat ik allerminst verlang.

Het is een ietwat bijzondere vraag en ik snap het ook volkomen wanneer je dit te privé vind om te bespreken via een forum, al lijkt het mij wel interessant in welke mate iemand met jouw fysiek dit ervaart :).

Nee hoor, heb ik iig niks van gemerkt ;)

Begin steeds droger en droger te worden...zie eindelijk de dwarsstepen in de quads en triceps doorkomen. Nog dik 3 weken te gaan dus ben benieuwd...

Nee hoor, heb ik iig niks van gemerkt ;)

Begin steeds droger en droger te worden...zie eindelijk de dwarsstepen in de quads en triceps doorkomen. Nog dik 3 weken te gaan dus ben benieuwd...

Dwarsstrepen zijn beestelijk! Is dat een woord Beestelijk? Ben benieuwd naar het eindresultaat:D

Rob, even een vraagje die indirect betrekking heeft op jou fysiek:

Merk je of heb je ooit gemerkt dat jou vriendin onzeker werd naarmate jij beter in vorm (bvb: wedstrijdshape) kwam? Of staat zij zo sterk in haar schoenen dat dit geen invloed op haar heeft?

Heb zelf namelijk wel eens gemerkt met meiden dat ze het...onprettig vinden wanneer ik bijvoorbeeld ging cutten i.v.m. aandacht van andere vrouwen. Ook al ben ik zo trouw als een labrador. Dit leidde er dan zelfs vaak toe dat zij dwangmatig met hun lijf bezig gingen, iets dat ik allerminst verlang.

Het is een ietwat bijzondere vraag en ik snap het ook volkomen wanneer je dit te privé vind om te bespreken via een forum, al lijkt het mij wel interessant in welke mate iemand met jouw fysiek dit ervaart :).

Only on DBB:roflol::roflol::roflol:

Vandaag borst aangepakt. Voor de verandering eens erg veel volume gemaakt ;)

Benchpress
12 x 60kg
12 x 100kg
8 x 140kg
6 x 150kg
7 x 140kg

Incline Lying Cable Fly's
12 x 27,5kg
11 x 32,5kg
8 x 37,5kg
8 x 37,5kg

Machine Pullover
15 x fullstack
12 x fullstack
11 x fullstack
11 x fullstack

Flat Dumbbell Press
16 x 40kg
12 x 40kg
12 x 40kg
10 x 40kg

Opdrukken
18 x BW + 10kg
16 x BW + 15kg
12 x BW + 15kg

> 35 min cardio (lopen)

Hoe hoog hou je je hartslag met cardio +- /intensiviteit
strong chest is strong, as usual Rob;)

Vandaag tijdens lopen niet gemeten...zit namelijk geen hartslagmeter op. Liep iig redelijk snel door, 6,0km/u en 10% incline.

Met fietsen hou ik mijn hartslag rond de 140.

Zieke training ouwe!
Jij bent helemaal geen visvoer nodig;)

Hoe gaat het met de hams dan?
Vink zo moeilijk om daar detail in te krijgen

• Like
Waarderingen: M13
Begint te komen Mack ;)

Vandaag de laatste echte junkdag...zal vnvd even vermelden wat ik allemaal heb gegeten, gaat eigelijk nergens meer over :o
Heb ondertussen al 5 broodjes knakworst, 1 portie kipvingers, een grote friet, 2 frikandellen, 2 worstebroodjes, 4 boterhammen met smeerkaas, 2 blikjes cola en 1 zak nibits op haha.

Hierna zal ik 3 weken lang niet meer echt junken. 1 x per week een bakje Teriaki Chicken met rijst of Curry Chicken met rijst zie ik namelijk niet echt als een junkmaaltijd.

Laatst bewerkt:
Whaha lekker man dat junken.. Kan je er nu weer ff tegenaan.. :)

bruut fysiek rob!!!

Liep iig redelijk snel door, 6,0km/u en 10% incline.

Das is echt lekker he? ik doe dat ook altijd beter dan rennen :p

Nog even een update. Qua vetpercentage niet meer echt gezakt, had ff geen cardio meer gedaan en was gestopt met Stacker2. Vanaf vandaag ben ik weer begonnen met Stacker2 en vanaf morgen ga ik nog 2 weken ochtendcardio doen om die laatste 2% eraf te krijgen.

Nog even een grappig fototje met mijn schoonbroertje :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een beest

Terug
Naar boven