- Waardering
- 412
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal best hoor. Maar ik eet op de lage dagen in de eerste 4 maaltijden al mijn carbs dus het is ook niet nodig.

Ik snap je punt wel. Ik heb die onderzoeken ook wel gelezen en geloof er ook wel in. Ik heb de KH op aanraden van een ervaren A-atleet al opgesplitst in 4 maaltijden omdat dit volgens hem je metabolisme hoger houdt dan alle KH in 2 maaltijden proppen. Ik zou evt alle KH over 5 maaltijden kunnen verdelen...dan krijg je bv 1 x 40gr brinta en 4 x 40gr rijst. Heeft iemand misschien een onderzoekje wat aantoont dat dit je metabolisme max verhoogd?

Ik weet niet op hoeveel % jij staat en hoe zwaar je bent. Maar een grote hoeveelheid KH om 22-23u 's avonds ga ik iig niet doen. Echt krachtverlies heb ik toch niet en spiermassa kan ik op deze manier ook goed behouden. Ik zie dus op het moment eigelijk geen reden voor aanpassingen, tenzij iemand met een heel goed argument komt![]()
TEveel KH kunnen daar idd toe leiden. TEveel is nooit goed. Daarbij, waarom heb je überhaupt een grote hoeveelheid KH nodig om 22-23u 's avonds? Enige wat ik doe is op mijn luie reet op de bank filmpje kijken oid. Ik verbrand zo goed als niks meer dus als ik al KH zou nemen zou het een kleine hoeveelheid zijn.
Teveel kcals leiden daartoe, niet teveel carbs. Op rustdagen heb je die inderdaad niet nodig, op trainingsdagen om beter te herstellen.
Teveel kcals leiden daartoe, niet teveel carbs. Op rustdagen heb je die inderdaad niet nodig, op trainingsdagen om beter te herstellen.

Zal ook een beetje aan de persoon liggen, zit nu al 4 maanden op 650+ gr carbs en zit nog steeds op 7.8-8%![]()
typisch dbb, dat er weer mensen allemaal wetenschappelijke shizzle erbij halen om hun gelijk te halen...terwijl Rob hier toch wel met een fysiek rond loopt waar de meeste niet eens bij in de buurt komen. het zou handig zijn om eens te proberen wat te leren van de mensen die uit ervaring spreken ipv klakkeloos alle onderzoeken aan te kaarten die 9 van de 10 keer achterhaald zijn en anders zijn de achterhaalde onderzoeken onderhand ook alweer achterhaald. pff, vermoeiend