MuscleMeat

Contest Log Rob S. contest log

Ik zag je foto in je log toevallig. Je bent al goed vooruit gegaan maar dat leek eerlijk gezegd niet echt op 7% ;) Waarom ga je trouwens nu al een wedstrijd doen? Ik zou beter nog een paar jaar massa bouwen. Je bent nu net zo goed bezig met massa bouwen dus ik zou daar persoonlijk nog een hele tijd mee doorgaan.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jul 2011 om 14:24 ----------

Maakt niet uit toch? Iedereen is welkom. Het is trouwens in Roermond.

Roermond? pff ik woon in Haarlem man :(

Te veel eten ook niet,
Wat hebben we eigenlijk een k*t sport :p

I lol'd haha

Rob, ik ben toevallig wat supps aan het bekijken - ik had namenlijk iets gelezen over stacker2 maar dit is het merk welke versie heb je. Heb er zelf toevallig de whey van staan hier. pre/workout neem ik aan? (Hell N.O)

En Roermond, sounds perfect to me haha, lekker dichtbij.
Succes deze laatste week nog bro

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap je vraag niet echt Keun? Ik heb iig de illegale Stacker2...is nergens meer in de winkel te krijgen.

Waarkom jij dan vandaan? Ik zal na de contest wel een officieel topic openen. Iedereen die een beetje in de buurt woont en zin heeft om te komen is welkom.

• Like
Waarderingen: KEUN
Ik snap je vraag niet echt Keun? Ik heb iig de illegale Stacker2...is nergens meer in de winkel te krijgen.

Waarkom jij dan vandaan? Ik zal na de contest wel een officieel topic openen. Iedereen die een beetje in de buurt woont en zin heeft om te komen is welkom.
Ach zo, njah ik dacht dat je supps van dat merk gebruikte zie spoiler, vandaar haha
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik stuur m'n locatie even via karma trouwens

Is het cutten stiekem toch wel een beetje leuk?
Komen de podium kriebels als? :D:D:D:D

Leuk is het verkeerde woord, maar erg vind ik het ook niet. Soms is het wel k*t als ik die zak paprika chips en Lu koekjes in de kast zie liggen...maar dan pak ik gewoon snel een beetje kipfilet haha.

Podium kriebels zijn er nog niet echt, maar die komen vanzelf wel. Wil eerst nog even flink veel VVM kweken deze winter.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jul 2011 om 14:08 ----------

Ach zo, njah ik dacht dat je supps van dat merk gebruikte zie spoiler, vandaar haha
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik stuur m'n locatie even via karma trouwens

Aha...daarom snapte ik het niet. Ik gebruik dus de Stacker2 vetverbranders ;)

Zie trouwens waar je woont. Vanuit het station is het ong 5 min lopen naar de sportschool, 1 rechte weg. Is dus makkelijk te doen voor je.

Ja ik vermoedde als iets van vetverbranders, mis verstand dus - merk je er overigens veel van want je neemt ze niet vaak meen ik hebben gelezen.

Die stacker2 zijn zeker nog met ephedra Rob?

Klopt ja.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jul 2011 om 19:11 ----------

Ja ik vermoedde als iets van vetverbranders, mis verstand dus - merk je er overigens veel van want je neemt ze niet vaak meen ik hebben gelezen.

Het werkt zeker, maar je moet er net als bij alle vetverbranders geen wonderen van verwachten. Dieet en cardio blijft uiteraard het belangrijkste.

Laatst bewerkt:
Ja true, fat burners zijn imo alleen van toepassing als je echt diep wilt gaan.

Misschien wel leuk ja!

Rob ga verhuizen je woont te ver :mad:

Sterke nieuwe avatar. Arm ziet er goed uit.

Nog 1 laatste teaser foto van de benen voordat ik met laden...

szkaox.jpg

Nice!

Komt door de lichtinval en omdat ik de benen gisteren heb getraint...dat is ook direct de reden waarvoor ik hem geplaatst heb, wil nu zo goed als niks meer prijsgeven ;) Ik heb ook nog een benenfoto in de woonkamer gemaakt en daar zijn de lijnen beter en dieper dan ik ze ooit in mijn benen heb gehad. Just wait and see hehe.

Laatst bewerkt:
Rob, stop met teasen :mad:

Komt door de lichtinval en omdat ik de benen gisteren heb getraint...dat is ook direct de reden waarvoor ik hem geplaatst heb, wil nu zo goed als niks meer prijsgeven ;) Ik heb ook nog een benenfoto in de woonkamer gemaakt en daar zijn de lijnen beter en dieper dan ik ze ooit in mijn benen heb gehad. Just wait and see hehe.

Oke ben benieuwd:D

Terug
Naar boven