AndroidHealthClinic

Contest Log Rob S. contest log

Killy; denk je nou dat Ibo anders pro had kunnen worden. Soiwezo wordt er eigenlijk niemand pro, we hebben er 2, dus ik begrijp niet dat mensen denken dat dit binnen handbereik zou liggen.

Nee heb ik de aanleg niet voor en tevens ook niet de ambitie om pro te worden.
En er zijn ook geen pro klasses voor CBB'ers, wat eigenlijk wel jammer is.

Ontopic, Robbie wordt tijd voor een updat bro;)

Al denk ik wel dat er zelfs voor de amateur atleten meer geld in zit.
Word bij veel atleten geen/weinig aandacht besteed aan marketing.

Daar is Thomas Scheu een perfecte voorbeeld van, een topamateur van 1e klasse en verdiend heel veel geld door zijn vele optredens over de hele wereld.
De man ziet er 365 dgn in het jaar super uit.

Jeffrey doet helemaal niks, die draagt zijn xxl kleding :p

Nee oké, maar is ook gewoon een titel winnende atleet

• Topic Starter Topic Starter
Heb inderdaad geen update meer geplaatst maar er viel dan ook niet zoveel te melden ;)

Deze laatste week train ik niks tot failure. Gewoon een beetje de pomp erin krijgen en weer weg. Ben helemaal depleted en voel me moe...zit nu op max 50gr KH per dag en drink zo'n 8L water per dag.

Vrijdag of zaterdag ga ik laden. Elke maaltijd 75kg KH. Na de 4e maaltijd tijdens het laden drink ik totaal geen water meer tot de foto's gemaakt worden.

Meer valt er eigelijk niet te melden :D

Heb inderdaad geen update meer geplaatst maar er viel dan ook niet zoveel te melden ;)

Deze laatste week train ik niks tot failure. Gewoon een beetje de pomp erin krijgen en weer weg. Ben helemaal depleted en voel me moe...zit nu op max 50gr KH per dag en drink zo'n 8L water per dag.

Vrijdag of zaterdag ga ik laden. Elke maaltijd 75kg KH. Na de 4e maaltijd tijdens het laden drink ik totaal geen water meer tot de foto's gemaakt worden.

Damn, veel succes man.

Ga je maar 1 dag laden Rob?

Ik denk dat dat genoeg is voor mij, maar kan de dag erna ook nog een paar KH maaltijden nemen mocht dat nodig zijn.

Cool. Ga je zelf foto's schieten of heb je iemand die je kan helpen?

Neem wel aan dat het geen spiegel foto's worden :p

Precies wat ik aan het doen ben. Ook a.d.h.v. het artikel op T-Nation?

Doe je vrijdag ook een muscle-emphasis dag? Vind het wel een hoog volume! (10-12 sets van 10-15 herhalingen voor slechts 1 spiergroep!)

Tijdens het laden, eet je groenten? Dacht zelf om een mix van broccoli, bloemkool en wortelen te eten om mezelf niet uit te hongeren.

Wat zijn je eiwitbronnen tijdens het laden?

Let me know brah!

Idd adhv dat artikel ja. Eiwitbronnen voor het laden zijn whey, gegrilde kipfilet en gekookt eiwit. Groente eet ik op de laaddag niet, wel fruit. Over de muscle-emphasis dag ben ik nog aan het twijfelen.

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jul 2011 om 14:34 ----------

Cool. Ga je zelf foto's schieten of heb je iemand die je kan helpen?

Mijn vriendin zal me erbij helpen ;)

Neem wel aan dat het geen spiegel foto's worden :p

Ga m'n best doen om zo goed mogelijke foto's te maken. Van de 4 foto's zal er hoogstens 1 spiegelfoto bijzitten maar denk eigelijk geen.

jammer dat ik weg ben tijdens de stemming, want ik zou zeker op jou stemmen. Maar ja, jij krijgt toch stemmen zat, geen concurrentie voor jou dit jaar :)

Thnx man. En anders gewoon ff naar een internetcafetje op vakantie :D Haha nee komt goed!

veel succes robje ben benieuwd naar je foto's

Succes gast

succes brohdah ;)

Terug
Naar boven