- Waardering
- 358
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja toch. Zou je komen? Veldhoven is ook maar iets van 30min rijden...
Goed bezig Rob. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Plan maar een wedstrijd voor over een paar maanden nu ben je toch al op de goede weg er voor.
Eerst nog zoveel mogelijk massa bouwen zonder het vetpercentage te laten oplopen...hoop op +115kg bij 8-9% eind december. Wil daarom vanaf oktober toch eens HGH gaan proberen...puur omdat ik van iedereen hoor en zie dat je daarmee veel massa kan bijkomen zonder echt vetter te worden. Daarna zal ik me gaan voorbereiden voor de eerste wedstrijd, maar weet nog niet precies welke het gaat worden.
Tof man. Ik zal je binnekort een PM sturen!
115 kg @ 8/9% - heftig Rob. Welke wedstrijd je als eerste wilt doen weet ik niet, maar de tweede moet de Arnold Amateur Classic zijn![]()

We zien het vanzelf wel...4e wedstrijd danALS zoiets al zou gebeuren kan het nooit de tweede zijn aangezien ik eerst C, dan B en dan pas A-klasse kan draaien![]()

Zou je een pro card willen?
Mensen zoals ibo hebben bv niet echt een streven om pro te worden (volgens mij)
Killy; denk je nou dat Ibo anders pro had kunnen worden. Soiwezo wordt er eigenlijk niemand pro, we hebben er 2, dus ik begrijp niet dat mensen denken dat dit binnen handbereik zou liggen.
ALS zoiets al zou gebeuren kan het nooit de tweede zijn aangezien ik eerst C, dan B en dan pas A-klasse kan draaien
115kg met 8-9% moet gewoon een erg realistische doelstelling zijn aangezien ik vorige winter 118kg met ca 12-13% en aardig wat vocht was. Daarbij worden er dit jaar jokers ingezetWe zien het vanzelf wel...
Yeah
.