AndroidHealthClinic

Contest Log Rob S. contest log

Goed bezig Rob. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Plan maar een wedstrijd voor over een paar maanden nu ben je toch al op de goede weg er voor.

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig Rob. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Plan maar een wedstrijd voor over een paar maanden nu ben je toch al op de goede weg er voor.

Eerst nog zoveel mogelijk massa bouwen zonder het vetpercentage te laten oplopen...hoop op +115kg bij 8-9% eind december. Wil daarom vanaf oktober toch eens HGH gaan proberen...puur omdat ik van iedereen hoor en zie dat je daarmee veel massa kan bijkomen zonder echt vetter te worden. Daarna zal ik me gaan voorbereiden voor de eerste wedstrijd, maar weet nog niet precies welke het gaat worden.

Ja als ik kan zeker! Laat maar horen!

Tof man. Ik zal je binnekort een PM sturen!

115 kg @ 8/9% - heftig Rob. Welke wedstrijd je als eerste wilt doen weet ik niet, maar de tweede moet de Arnold Amateur Classic zijn :cool:

Eerst nog zoveel mogelijk massa bouwen zonder het vetpercentage te laten oplopen...hoop op +115kg bij 8-9% eind december. Wil daarom vanaf oktober toch eens HGH gaan proberen...puur omdat ik van iedereen hoor en zie dat je daarmee veel massa kan bijkomen zonder echt vetter te worden. Daarna zal ik me gaan voorbereiden voor de eerste wedstrijd, maar weet nog niet precies welke het gaat worden.

Tof man. Ik zal je binnekort een PM sturen!

Is goed, lees het wel.

115 kg @ 8/9% - heftig Rob. Welke wedstrijd je als eerste wilt doen weet ik niet, maar de tweede moet de Arnold Amateur Classic zijn :cool:

ALS zoiets al zou gebeuren kan het nooit de tweede zijn aangezien ik eerst C, dan B en dan pas A-klasse kan draaien ;)

115kg met 8-9% moet gewoon een erg realistische doelstelling zijn aangezien ik vorige winter 118kg met ca 12-13% en aardig wat vocht was. Daarbij worden er dit jaar jokers ingezet :D We zien het vanzelf wel...

Laatst bewerkt:
Niet te hard van stapel lopen haha. Als ik dat ooit al zou bereiken zou ik enorm tevreden zijn aangezien je dan bij de beste amateurs van de wereld hoort, en een prof-status dan helemaal niet meer zover weg is. Ik ben nog jong en heb vooral de laatste tijd een enorm goede motivatie...alles is dus mogelijk ;)

Zou je een pro card willen?
Mensen zoals ibo hebben bv niet echt een streven om pro te worden (volgens mij)

Als het ooit zou kunnen en je weet dat je er niet alleen als podiumopvulling staat, waarom niet? Indien niet, dan liever een goede amateur dan een slechte prof. Maar dat is allemaal nog veel te ver weg dus laten we het maar gewoon ff realistisch houden ;)

Laatst bewerkt:
Damn als jij aan de HGH gaat zijn er vast hele mooie dingen mogelijk! Je bent echt ver gekomen zonder overdreven hoeveelheden AAS, nu zal deze volgende stap echt nog weer een flinke sprong vooruit betekenen! Ik blijf het volgen :)

Zou je een pro card willen?
Mensen zoals ibo hebben bv niet echt een streven om pro te worden (volgens mij)

Killy; denk je nou dat Ibo anders pro had kunnen worden. Soiwezo wordt er eigenlijk niemand pro, we hebben er 2, dus ik begrijp niet dat mensen denken dat dit binnen handbereik zou liggen.

Ja, ben eens benieuwd wat dat on stage gaat geven bij jou!

Killy; denk je nou dat Ibo anders pro had kunnen worden. Soiwezo wordt er eigenlijk niemand pro, we hebben er 2, dus ik begrijp niet dat mensen denken dat dit binnen handbereik zou liggen.

Hoor je mij ook niet zeggen, maar de ambitie is er volgens mij ook niet.

ALS zoiets al zou gebeuren kan het nooit de tweede zijn aangezien ik eerst C, dan B en dan pas A-klasse kan draaien ;)

115kg met 8-9% moet gewoon een erg realistische doelstelling zijn aangezien ik vorige winter 118kg met ca 12-13% en aardig wat vocht was. Daarbij worden er dit jaar jokers ingezet :D We zien het vanzelf wel...

Je kan toch gelijk hoger klasse doen. Maat van mij heeft zijn eerste wedstrijd vorig jaar bij de A gedaan.

We hebben meer dan 2 pro's.

Roellie
Khalid
Bonac
JK
Hedwig

Meer weet ik niet uit me hoofd.

Gaat erom, beter een goede amateur dan een slechte prof.

Bijvoorbeeld thomas scheu. Geweldige amateur & kan leuk verdienen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Scheu is top hehe

is william bonac al pro?? dacht dat hij nog amateur was

Update:D

Terug
Naar boven