AndroidHealthClinic

Contest Log Rob S. contest log

succes beest!

• Topic Starter Topic Starter
Thnx man. Nog ff! Niks mogen drinken zuigt...zit al hele avond met een droge mond en kip en rijst krijg ik nog maar nauwelijks weg haha.

Laatst bewerkt:
Nacht cardio? ;)

Nee...slaap altijd laat. Zometeen nog een filmpje checken en nog een maaltijd kip en rijst naar binnen werken ;)

Heb je nog steeds geen job?
Heb je ook geen reden om vroeg op te staan natuurlijk

Nog niet nee. Vanaf komende week maar weer eens serieus op zoek gaan.
Sta nu eigelijk nooit voor 11u op tenzij het echt moet...dus uiteraard lig ik dan ook pas laat te pitten.

Snap het man.

Al zin in de winter? :cool:

Op het moment nog niet....ben blij als ik eerst weer eens ff een paar lekkere ongezonde maaltijden mag eten....dat is waar ik naar uitkijk haha.

Ach, discipline heb je wel, anders had je niet zo'n fysiek.

Honger gevoel dan?

Nee honger niet...maar wel enorme zin in een grote schotel shoarma...of een pizza...of een enorm menu bij de mc donalds...en zo kan ik er nog wel een aantal verzinnen :D

Kan straks weer.
Nu lekker cutten en kijken of je 1e wordt.
Sta je op 6?

Komt goed...
Hoe bedoel je sta je op 6?

Ja als ik het morgen meet zal het wel op 6% uitkomen.

Nice man :thumbs:

Veel suc6 nog

Die discipline gaat je ver brengen! Ben echt benieuwd.

Zo de foto's zijn doorgestuurd. Ben wel helemaal vergeten om een A4tje met mijn naam vast te houden maar denk dat ik na al die jaren bekend genoeg ben hier ;)

Mocht het echt een eis zijn dan hoop ik dat Big-T me snel een berichtje stuurt zodat ik alsnog 1 foto opnieuw kan maken.

tenzij mensen vergeten op jou te stemmen vanwege je favorietenrol zie ik niet in hoe jij een andere plek dan 1e kunt behalen - al helemaal nu Seeker out of the competition is

Zo de foto's zijn doorgestuurd. Ben wel helemaal vergeten om een A4tje met mijn naam vast te houden maar denk dat ik na al die jaren bekend genoeg ben hier ;)

Mocht het echt een eis zijn dan hoop ik dat Big-T me snel een berichtje stuurt zodat ik alsnog 1 foto opnieuw kan maken.

hoeft geloof ik niet al ben je bekent op het forum

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 17:02 ----------

tenzij mensen vergeten op jou te stemmen vanwege je favorietenrol zie ik niet in hoe jij een andere plek dan 1e kunt behalen - al helemaal nu Seeker out of the competition is

waarom is seeker out?

Staat in seeker's log beschreven..zou een leuke strijd zijn geworden als die mee deed.
Ben benieuwd Rob;)

Terug
Naar boven